zwarte zee

Ja.
Wit is je heklicht - brandt altijd samen met je toplicht (voorste mast) en je navigatieverlichting (BB/SB)
Geel is je sleeplicht - brandt samen met het heklicht en één of twee sleeplichten in de voorste mast (resp. sleep en lange sleep) als je aan het slepen bent, naast natuurlijk de rest van de standaard navigatieverlichting.

ok duidelijk, hier zijn de foto's.
imag0017z.jpg

(de bogen staan nog niet vast)
imag0018og.jpg

de naam maar ik ben er niet tevreden van, ik ga in de week eens bij een vrouw die lettertjes maakt en ze daar laten maken.
imag0019f.jpg

nog eens in het groen gezet.
imag0020eo.jpg

hier is het "tafeltje" waar de ontvanger en regelaar op zit.
imag0021ts.jpg

hier het blauw, op het zwart is er geen minisculle vlekje maar wel op het geel dus dat moet ik nog bijwerken (komt omdat het heel moeilijk afplakken was)
imag0022mr.jpg

en hier is het randje bijgewerkt.

grtn Brecht

Brecht,. Ziet er goed uit... :cool:
Maar een paar puntjes waar je de mist in bent gegaan,
De achterverschansing klopt niet echt, Had veel schuiner moeten staan,
model0141%20fs-L.jpg

En je schroef, de ZZ hadden geen afgetopte schroef eronder maar een gewone 4 blads.

Mvg Vincent,

Verwarring gaat nog wel, maar het bladert zo rot met al die dubbele foto's.
En nu weet je nog niet om welk randje het gaat, je kan kiezen uit zes foto's.

Ja klopt, en ik weet nie waar jij een randje mist?? De railing moet er nog op.
En de Boeing pas ik niet meer aan, de spaantjes waren origineel dus bb had het zo gewild.
@paul, ja toch maar een tafeltje, hij ligt ook zo diep ;).
En ja er komt nog een afgeronde schroef onder.
Straks ga ik varen (als er geen ijs ligt! ) maar de vijver is zo'n 7 meter diep ;)

Grtn brecht

@paul, ja toch maar een tafeltje, hij ligt ook zo diep ;).
En ja er komt nog een afgeronde schroef onder.
Straks ga ik varen (als er geen ijs ligt! ) maar de vijver is zo'n 7 meter diep ;)

Grtn brecht

pas maar op dat je schroef weer niet gaat zwemmen!
maar wanneer kom je weer eens?
het is NIET leuk alleen!
succes nog en ik wacht wel even op de foto's!

later!

ach, ik ga het echt niet uitbreken want dat geeft meer brokken dan wat anders.

@paul,
jij kan toch ook eens proberen naar mij te komen, ik ben juist terug van het varen en het is een prachtige en supppper grote vijver. maar zo komen de foto's en het filmpje wat nu wel langer is...

hallo,

hier ben ik weer met wat tekst en foto's.

deze namiddag heb ik het reddingsbootje voorzien van steunen en een mooi zeiltje. omdat dit zo een gefriemel is heb ik er ook maar eentje gedaan, voor de tweede had ik geen zin meer.
imag0028ip.jpg

ook heb ik de letters van bb. van mijn boot getrokken en mijn eigen letters er tegen geplakt ( met 3 pogingen:rolleyes:)
imag0034z.jpg

(op de foto lijken ze scheef te staan maar dat is niet zo:wink:)
dan heb ik de achtermast voorzien van het ontbrekende achterstuk. die vast gelijmd en geverft samen met het laddertje, als de verf droog is mag de ladder er tegen.
imag0029bs.jpg

het dek zat niet goed op de romp aan de rechterkant dus heb ik die terug los gemaakt en wat hout weg gesneden daarna mocht hij terug naar beneden.
imag0030lj.jpg

de ladder voor op het voorste hoogste dek te komen staat in de verf (het gele de treden moeten zwart) ook de deurtje staan in de verf samen met de zijkant waar nog spantjes tegen moeten.
imag0031u.jpg

imag0032rb.jpg

imag0033ov.jpg

dit was het weer voor deze keer:D

grtn Brecht

[edit] het reddings bootje staat nog niet vast

Altijd leuk werk, dat aankleden.
Lekker doorgaan.

letters er tegen geplakt ( met 3 pogingen)
HAha, dacht je dat bij mij alles vanzelf in één keer goed ging?

ik hoop voor jou van wel ;D maar normaal gaat dat wat vlotter maar nu waren het twee woorden en omdat mooi in het midden te plakken is wat moeilijker. ik hoop dat de neus wat sneller gaat!

oo ja nog vergeten ik heb de raampjes van de stuurhut ook wat groter gemaakt, zo als hij nu is geeft hij al direct een andere "look":cool:

Back