Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Klopt indd, de 15 kun je vergelijken met de oude 11 en 14 met 12. Hoewel je met de 650L wel meer vermogen zou moeten hebben.
Oke, net de kabels weggewerkt, maar de kabel van de elevator servo zit in de weg, de servo die ietsjes verder links zit kan niet goed bewegen en raakt het kabeltje (een linkje van de servo). Dus nu heb ik het kabeltje met wat duck tape vast tegen het frame geplakt en nu past het net, maar is dit wel verstandig? laat de ducktape niet los tijdens het vliegen? heeft iemand tips?
Je bedoeld dan toch zeker wel de 16schuin met 12recht?
Hoi André,
je kabeltjes zitten mooit vast, maar misschien een tip. Neem wat fuel tube ofwel de plastiek kabelbeschermers die ze in pc's gebruiken om je kabels in te steken. Want als ik goed zie op je foto schuren je kabels tegen het frame van je heli. De fueltube kan je eventueel op op je frame kleven daar waar je kabels naar de binnenzijde van je frame komen.
Grtz,
Dirk
het frame is in elke opening waar de kabels door kunnen geschuurd. zo gladjes dat ik absoluut geen draden zal doorsnijden
Daar heb ik serieus heel goed rekening mee gehouden. evenzogoed kan een stukje fueltube nooit gen kwaad. tis een kleine moeite. ik zal dat er wel op maken. bedankt![]()
Neem nu maar van mij aan dat je daar niet tegen kan schuren, ik zou de draden die langs de randen vh frame komen gewoon inpakken, de rest hoeft niet.
Volgens mij heb je je armpje wat naar de swash gaat verkeerdom zitten.