Temperaturen verschillen per motor. Maar wat ik wel eens gelezen hebt.. lijkt me dat de temp normaal wat hoger ligt van dat blokkie. Maar goed met deze kou kan dat dus..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ok dan ben ik gerustTemperaturen verschillen per motor. Maar wat ik wel eens gelezen hebt.. lijkt me dat de temp normaal wat hoger ligt van dat blokkie. Maar goed met deze kou kan dat dus..
Aha uit eigenbelang dus
Is wel ok idee, ik heb alleen weinig last van lange laadtijden.
En als je iets zoekt in dit topic kun je het inderdaad wel vergeten![]()
Is het misschien een idee om een Savage topic deel 2 te maken, met daarin wel de link, want de pagina laden duuurt wel heel erg lang, en overzichtelijk is het nu toch al niet meer met 296 pagina's,
Waarom, ga binnenkort savage krijgen, en vind het wel handig als ik ook iets in een topic kan posten wat van belang is voor de auto.
We kunnen deel 1 gewoon linken in dat topic dan..
IK zie het wel verschijnen.
Ik heb een vraagje over de versnellingen. Ik wil ze wat later doen verzetten omdat ze nogal vroeg veranderen maar ik heb geprobeert om hem klokwijs wat in te draaien met een imbussleutel maar ik vind dat die nogal hard vast zit en durf niet echt verder draaien:???:. Is dit normaal als je voor de eerste keer er wat aan veranderd dat het wat stroef zit of...?
wat wil je zeggen met "geen verplaatsing"(owja op het ijs, dat wou ik gewoon eens doen nu dat het kan)het is allesinds niet zo goed voor je motor om zo te rijden, namelijk redelijk hoge toeren rijden en geen verplaatsing. zo word je motor snel te warm.
hij staat naar mijn inzien een tikkeltje te arm. ik zet mijn nitro's altijd liever een beetje te rijk , voor een achtertuin basher veel verstandiger. en beter voor de levensduur van je motortje.
we horen je wagen wel schakelen, maar als je bijna nooit eens volgas rechtdoor gaat is het moeilijk zeggen als hij op het juiste moment schakelt.
aangezien het een toerental-gebonden versnellingsbak is moet een een plaats uitzoeken met veel grip en dan volgas rechtdoor gaan. van daaruit dan je aanpassingen doen.
groetjes
dat stukje ijs wou ik eens doen voor de lol.met geen verplaatsing bedoel ik dat je op dat stukje ijs rijd van 1m²
en nog eens over het schakelen, doe eens een stuk rechtdoor waar je veel grip hebt, dus geen ijs.
met de temperatuur zit je wel goed!!
greetz
Op straat of in ieder geval op harde ondergrond waar je een lekker lang stuk hebt.Zeker niet op het ijs afstellen.:rainbow1:
Sommigen zijn eigenwijs,en slopen de boel lieverwat ik dus al 3x had gezegd...
hehe![]()