wat bedoel je met schuine?Er zitten twee inbusjes boven elkaar , de schuine moet je hebbenAnders eerst ff goed in je boek kijken !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
wat bedoel je met schuine?Er zitten twee inbusjes boven elkaar , de schuine moet je hebbenAnders eerst ff goed in je boek kijken !
In je versnellings bak zitten twee gaatjes afgedekt door rubberdopje, de meest rechtse moet je hebben. Door rechtsom draaien later schakelen en linksom draaien eerder schakelen.
Hier een link naar de manuel.
http://www.hpieurope.com/manuals/pdf/835.pdf
En RTFM.
Hallo iedereen ik zou graag willen dat mijn savage 3.5 een wheelie maakt hoe zou ik dat moeten doen want als ik vol gas geef dan komt die niet met de voorbanden van de grond M.V.G. Ruben
Tandwiel verhouding aanpassen, grote tand wiel 52 tands nemen.
Of een zwaardere motor. Of de motor juist en goed afstellen.
Mijn savage, inmiddels verkocht, wilde ook geen wheelie maken met een 4,1 cc motor. Deze vervangen door een 4,6 cc en zie daar wheelies. Maar dat gaat ook snel vervelen. Steeds bij het optrekken een wheelie met gevolg als je een keer zonder kap rijd de motor een tik krijgt.
suc6
Heey zou je dan niet kunnen afstellen dat die soms een wheelie maakt en soms niet zou erg graag willen weten of ik op mijn savage ook sneller kan door HPI Racing Europe - Product Information (#87220 - 3 SPEED TRANSMISSION FOR SAVAGE) erop te zetten en of ik hem ook kan verlagen zonder te zagen en te doen
Dank je wel trouwens voor de snelle reactie![]()
En weet iemand waar er in de buurt een plek is waar ik met mijn Savage 3.5 kan rijden en niet op berschenhoek ik woon in rotterdam Ommoord Prinsenland.
En ik heb nog een Probleem als ik gas geef gaan mijn achterbanden niet met veel vaart vooruit het lijkt net of ik 2wd heb ik plaats van 4wd ik heb nog gekeken maar kon niks vinden
Kan het ook in het nederlands?
![]()
goeie tips zeg !!
Ik kon deze site nog niet, maar bedankt voor de tip !!
KlaasJan