Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mn probleem is gefixed, het bleek dat mijn tvp's lichtjes verbogen waren door de klap waardoor de motor iets naar voren helde. Dit heb ik opgelost met wat ringetjes.
Nu heeft er alleen iemand aan mijn afstelling gezeten lijkt het, de naalden staan helemaal niet meer hoe ze eerst stonden. Nu ben ik vandaag een beetje aan het afstellen gegaan,
en ik heb het volgende geconstateerd met alle naalden behalve de hsn op flush:
-bij stationair valt de motor vrij snel uit (stationair indraaien voor meer rpm?)
-bij licht gas geven maakt hij beetje haperend geluid (te arm?)
-bij half tot vol gas een hoop lawaai en rook maar weinig snelheid (te rijk)
-Aan het einde van gas geven maakt hij ook haperend geluid (te arm?)
het vreemde is dat mijn hsn al 2,5 slag staat ingedraaid, wat volgens de handleiding de absolute max is. Hoe ver staat de hsn bij jullie? Ik rijd overigens op 16% modeltechnics.
Thanks Kobus, ik had inderdaad niet wereldwij aangevinkt (wist ook niet dat dat kon).
KlaasJan had het over een 43 mm spoorverbreders. Moest maar eens gaan zoeken.
Bedankt voor de snelle reactie,
groeten Kulk
Dat kan ook een rekenfoutje zijnik heb ze alleen nog maar van 1.5 inch gezien, is 37.5mm , dat is dus 75mm verbreding
ps. je kan ook nog "nu kopen" aanvinken![]()
Inderdaad, heb ze ook alleen van 1,5 inch gezien.
Ik heb gelijk even gegoogeld en 1,5 inch staat gelijk aan 38mm. Dit aan bijde zijde, lijkt me toch aardig wat voor een verbreding.
Zal dus inderdaad een rekenfout zijn geweest, bedankt voor het mee denken.
Groeten Kulk
Heb ze gezien, maar heb jij de verzend kosten gezien ? ( $25,66 ) !!!!!!
Dit staat in zijn advertentie:
Shipping: To Netherlands -- Not specified.
Verzendkosten $4,- is voor verzending in de US.
Vraag altijd info bij de verkoper om teleurstelling te voorkomen.