2 meter F3A setup, advies.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok, super! Heb 2ehands een 500W gezien, dit leek mij zo weinig, maar zelfs dat is dus al voldoende...

Bij de Praxis had men een tijd geleden de Einhell 850 'New generation' in de aanbieding voor 100,- EUR.
Continu vermogen is 650Watt en max 850Watt.
't is zeker geen geavanceerde 'inverter', maar werkt naar behoren.:)

Groet,

Julius
 
Laatst bewerkt:
Ok, ik heb bij deze het "balletje" opgegooid voor ons beiden:)

Ook F3A(-X) vliegen Nando?

Ik houd marktplaats gewoon in de gaten. Het liefst zou ik een 12-14V 30A(+) gelijkstroom generator willen, eventueel tot ongeveer 24V. tijdje terug niet snel genoeg geweest.


Het liefst zou ik het net als jou doen, f3a en f3a-x. x met de 88,5"extra electro, en f3a met een angelS50 waar ik een mooie set apparatuur voor heb liggen in een funtanaS40, die al lang niet echt meer bevalt.
In bijde klassen eerst een jaar C en dan zo snel mogelijk naar de B als ik verwacht daar geen laatste te worden.
Eerst vervoer regelen, rijbewijs halen en zorgen dat er een auto tot mijn beschikking is ;).
 
Laatst bewerkt:
Wow, wel een herrie apparaat.... 88dB...... op hoeveel meter ?

Geen idee, ik ga hem toch met een verlengsnoer gebruiken zodat het apparaat zelf een stuk verderop kan staan zodat je niet in de herrie zit:D

Oja, voor alle F3A-B en C deelnemers; don't worry, op alle velden is er 230V, dus die generator gaat niet mee naar de wedstrijden:mrgreen:
 
Ik ben zelf wel eens op onderzoek uitgeweest voor een aggregaat.
Ik kwam op een Kipor uit.

Het is een 4takt dan hoef je ook geen benzine te mengen.
En hij gaat uit zichzelf zachter draaien als er minder stroom word gevraagt al ik het goed heb.

KGE 2000 TI

- compact, handzaam en ergonomisch design
- digitaal geregelde stabiele spanning 220 Volt., 50 Hz., 2 kVA.
- licht in gewicht 22 kg.
- afm. (LXBXH) 52 x 30 x 42,5
- geluid 54-59 DB.
- laag brandstof verbruik
- eco schakelaar
- lange levensduur
- stille 4-takt motor
- soepele start
- auto stop bij laag olie peil
 
Ik dacht niet dat iedere aggregaat zachter gaat draaien uit zich zelf.

En ja de kipor is iets duurder:p
Ik dacht bijna 500 euro voor 2000 watt;)
 
Ja, 2000watt.......beetje overkill:)

Gisteren bij Gamma en Praxis geweest, die hebben beiden dezelfde generator te koop voor 129 euro, de ene van Ferm, de andere van Kinzo, maar ze zijn identiek. Nadeel van die is dat ie 22.5kg woog exclusief brandstof, degene die ik heb besteld is 19kg inclusief brandstof en hij is inclusief verzenden 40 euro goedkoper:D
 
Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat straks in de praktijk.

Ik ook, ik koop er sowieso nog minimaal 1 accu bij, maar door het generatortje zou ik aan 2 in principe wel genoeg moeten hebben......

Och ja, was ik maar gewoon bij brandstof gebleven:mrgreen:
 
Weet iemand of de Hacker / Jeti Master 90-0-Acro Competition (12s) ook een geschikte f3a regelaar is? Kwam deze 2ehands tegen........
 
Zou moeten werken, als het goed is heeft de Hacker/Jeti ook de dynamische rem....

Ok, mooi mooi:) Sowieso heb ik nu de 5330/18 in gebruik met de Jeti Spin 99, maar aangezien ik de 5330/F3A ook nog in bestelling had (kan ieder moment binnenkomen) en niet kon cancellen, kan ik beter op mijn gemak eens kijken of ik in de loop van de tijd een reserve setup/kist kan opbouwen:)
 
Beetje off topic mischien,

Mijn aggregaat komt bij de Welkoop vandaan is geen kipor,maar een ''Load-Up'' lijkt er wel sprekend op ook zelfde specs (2000W). 59db op 7m als je hem op 30 meter zet en je hebt een normaal gesprek hoor je hem nouwelijks. Vind het idiaal een aggregaat als je met grotere pakketten vliegt. Maarja..daar ben je zelf denk ik ook al achter.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top