3
3w_flyer
Guest
goeie keuze, een clubgenoot heeft deze op 6 cellen in een EDF.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
goeie keuze, een clubgenoot heeft deze op 6 cellen in een EDF.
De Zippy-H's zijn er ook nog.
Zippy H lijkt me ook geen goede keus. Die lipo's vinden 70A piek leuk maar gekker moet het echt niet worden. Ik zou voor de 30C flightmax gaan of Zippy R maar die zijn er momenteel niet![]()
Mijn ervaringen met de zippy-H 4000 zijn totaal ander, maar dat staat ook al hier![]()
Nee echt niet, dan kan ik alleen maar rare conclusies gaan trekken en dan is het leven al zijn charme kwijt.probeer je hobby iets meer te relativeren
Dus wat is je punt?
Een kist met een pakket groter dan 4s1p3200 kan niet electro als je geen 230 op het veld hebt?
Bullshit!
Nee echt niet, dan kan ik alleen maar rare conclusies gaan trekken en dan is het leven al zijn charme kwijt.
Wat heeft leeftijd ermee te maken, ik volg de techniek redelijk de afgelopen paar jaar (ik vlieg nu 9 jaar, 5 jaar hoofdzakelijk electro, sinds 1,5 jaar geen verbrandings motor voor mijzelf gestartBullshit? kan best, maar na NiCd, NiMh,LiPo, LiFePo en LiPoMn weet ik ongeveer wel wat werkt en wat niet (toen ik begon met elektro was jij een jaar of 7 gok ik.
Het enige alternatief is kleinere vliegtuigen of een brandstof motor, beide wil ik echt niet...
Even erg off topic misschien.
Dus je vliegt eindelijk gewoon brandstof?
Ach, het heeft nog steeds enorme voordelen:
4) de gemiddelde generator heeft geen naalden
.
Een generator zonder naalden ben ik nog niet tegen gekomen .
Vaak zijn het wel vaste naalden die je niet verdraaien kan .