H
hezik
Guest
Tsja je kunt inderdaad vraagtegens zetten bij of het invliegen het gewenste effect heeft. Aan de top zie je nu wel wat meer puntenverschil, maar nog steeds niet bijster veel en of dat nu het resultaat is van het 'weren' van mensen uit de A, ik vraag het mij af.
Aan de andere kant.. als iedereen die zich ingevlogen had ook was komen opdagen.. dat is een beetje het probleem. Stel je bv. 2 plekken voor 'buitenlanders' ter beschikking en dan zegt tenminste 1 die zich ingevlogen had op de wedstrijddag zelf al dat ie op geen enkele wedstrijd zal komen. Wat overigens doodzonde is, want de man kon wel vliegen.
Daarbij.. 3 man van de B nog naar de A toe had niet zoveel uitgemaakt, dan was het alsnog druk geweest op de B & C dagen en je kunt er inderdaad twijfels bij plaatsen of de mensen die niet ingevlogen zijn, niet beter af zijn in de B. Waarschijnlijk wel.
Het wordt sowieso lastig met de B.. volgend jaar zullen waarschijnlijk wel meer mensen zich invliegen in de A, maar goed, zoals gezegd, die 3 zal het verschil niet zijn.. en het is wel aannemelijk dat er C vliegers zullen doostromen naar de B. Ik denk op z'n minst 2.
Wat dat betreft zou invliegen voor de B misschien geen raar idee zijn.. sommige mensen die nu B vlogen, hadden misschien beter thuisgeweest in de C. Ideaal zou ik vinden een normaal promotie/degradatie-systeem zoals bij elke sport en dan nog een extra klasse tussen de C en de B in. Tussen de B en de A in zie ik niet gaan werken, omdat die programma's al redelijk dicht bij elkaar liggen. Tussen de C en de B zou perfect nog een klasse kunnen waarbij keerfiguren wel al verplicht zijn maar de basisfiguren nog simpel gehouden worden, zeg een C met verplichte keerfiguren. En dan D en C op 1 dag, en A en B.
Aan de andere kant.. als iedereen die zich ingevlogen had ook was komen opdagen.. dat is een beetje het probleem. Stel je bv. 2 plekken voor 'buitenlanders' ter beschikking en dan zegt tenminste 1 die zich ingevlogen had op de wedstrijddag zelf al dat ie op geen enkele wedstrijd zal komen. Wat overigens doodzonde is, want de man kon wel vliegen.
Daarbij.. 3 man van de B nog naar de A toe had niet zoveel uitgemaakt, dan was het alsnog druk geweest op de B & C dagen en je kunt er inderdaad twijfels bij plaatsen of de mensen die niet ingevlogen zijn, niet beter af zijn in de B. Waarschijnlijk wel.
Het wordt sowieso lastig met de B.. volgend jaar zullen waarschijnlijk wel meer mensen zich invliegen in de A, maar goed, zoals gezegd, die 3 zal het verschil niet zijn.. en het is wel aannemelijk dat er C vliegers zullen doostromen naar de B. Ik denk op z'n minst 2.
Wat dat betreft zou invliegen voor de B misschien geen raar idee zijn.. sommige mensen die nu B vlogen, hadden misschien beter thuisgeweest in de C. Ideaal zou ik vinden een normaal promotie/degradatie-systeem zoals bij elke sport en dan nog een extra klasse tussen de C en de B in. Tussen de B en de A in zie ik niet gaan werken, omdat die programma's al redelijk dicht bij elkaar liggen. Tussen de C en de B zou perfect nog een klasse kunnen waarbij keerfiguren wel al verplicht zijn maar de basisfiguren nog simpel gehouden worden, zeg een C met verplichte keerfiguren. En dan D en C op 1 dag, en A en B.
Laatst bewerkt door een moderator: