Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

  • Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat gaat heel anders BYM. Het opppervlak moet glad zijn dus dan moet je een mal maken. In principe niet moelijk als je een originele kap hebt. Bewerkelijk is het wel. Eerst de kap gelcoaten dan glasvezel dik erop en dat als mal gebruiken om het carbondoek in te leggen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Phil ik stap over naar 4s. 1800mah. Deze zijn 35 gram lichter van gewicht. Dan krijg ik een goede CG op de heli en betere prestaties met evengoed nog 5 minuten 3d.
 
@ Knaller: Ik ben benieuwd hoe dat vliegt :yes: En die 500 kan nog wel ff duren (zoals ik gisteren al zei) eerst nog lekker dit seizoen met de 450 knallen ;) Mocht je van je 2200'tjes af willen dan hoor ik dat wel :yes:

@ Satstok: staat de betaling inmiddels al op paid? nog even bij mij nagekeken maar bij mij staat het wel gewoon op betaald.

@ Sleur: eten is geregeld voor zondag :yes: De vraag over de Turnigy motor ligt nog bij Hobbyking dus dat duurt nog wel even denk ik :( Verder niks kunnen vinden :nooo:

@ BYM: is wel degelijk een brommer :-D :worship:

@ Junkie: Flikker uitmekaar ouwe gek :)
 
@ knaller:worship:

mijn staart rotor werk goed ik mot allen nog ff
goed leren hoe ik die heading hold moet instellen
neem hem a,s dinsdag mee naar club kan je mij
nog een keer uitleggen hoe dat precies werkt:confused:

mvg ragger
 
@ knaller:worship:

mijn staart rotor werk goed ik mot allen nog ff
goed leren hoe ik die heading hold moet instellen
neem hem a,s dinsdag mee naar club kan je mij
nog een keer uitleggen hoe dat precies werkt:confused:

mvg ragger

Doen we Raghengst;)
 
De vraag over de Turnigy motor ligt nog bij Hobbyking dus dat duurt nog wel even denk ik :( Verder niks kunnen vinden :nooo:
Hatsekidee, RC Groups is your best source. Niet het HC Forum. :rolling:
Specs Turnigy 2836-2350kV:
Claimed: 12N14P - Actual 9N6P
Magnet strength claimed: N45 - Actual N35 at best!
Lamination thickness: .2mm - Actual: .2mm - True!
Dus 9 windingen, 6 magneetpolen

*grafieken maken gaat* :pc:
 
Nielsie.... (achterste rij, 4e van links) bron

art_496_27_dep1266847577_548.jpg


art_496_26_dep1266847577_548.jpg
 
Laatst bewerkt:
@ Sleur: dank je wel :worship: Wist ik veel waar die 9N6P voor stond :sleepy:


---wie is die man met pet en zonnebril in de jury... die zal lekker veel gezien hebben :hammer:---
 
@ Knaller: Ik ben benieuwd hoe dat vliegt :yes: En die 500 kan nog wel ff duren (zoals ik gisteren al zei) eerst nog lekker dit seizoen met de 450 knallen ;) Mocht je van je 2200'tjes af willen dan hoor ik dat wel :yes:

@ Satstok: staat de betaling inmiddels al op paid? nog even bij mij nagekeken maar bij mij staat het wel gewoon op betaald.

@ Sleur: eten is geregeld voor zondag :yes: De vraag over de Turnigy motor ligt nog bij Hobbyking dus dat duurt nog wel even denk ik :( Verder niks kunnen vinden :nooo:

@ BYM: is wel degelijk een brommer :-D :worship:

@ Junkie: Flikker uitmekaar ouwe gek :)

Hey Phil,

Heb vanmiddag met PayPal gebeld. Blijkt er een E-checker op te zitten. Als het goed is dan gaat hij vandaag door. Gisteren een test op m'n andere account gedaan en daar was hij gelijk betaald.

@Sleur,

Zit in Wognum met dat SATA tooltje. Hij ziet hem prima, maar schijf is beveiligd. Ik heb geen rechten om die mijn dokumenten map te back-uppen. Hoe laat mag ik je bellen.??

GrTz Jasper
 
Zoo, weer terug uit frankrijk.
Geweldig evenement, helaas moeten we wel zeggen dat de cliche's waar zijn....:(
zoals frankrijk, geweldig land, maar jammer dat er zoveel......

Nee even terug naar het evenement, bij aankomst blijkt de hal heel anders dan op de filmpjes en foto's, hij is ongeveer even groot als een normale nederlandse hal, alleen veel hoger..

Wat je niet op de fotos ziet, is dat er naast de baskets, 4 staalkabels van de muur naar de basket lopen (dwars door de hal...) ook steken er 2 stalen constructies de hal in, welke ongeveer 6 meter van de hal wegnemen. :hammer:

Dus vliegen met hindernissen, bij de trainingen gingen er tussen de 15 en 20 personen met deze hindernissen de teil in, ook de grote namen...

Gelukkig konden we de vrijdag nog een paar trainingsvluchtjes maken om aan de hal te wennen.
de eerste 4 kwalificatie vluchten gingen prima, zelfs lange tijd 5e gestaan boven MM en DP!
Helaas hadden we de F - figuren niet getraind, daar we er eigenlijk niet van uitgingen dat de eerste 13 gehaald zouden worden.

Bij de eerste F vlucht 1 figuur verkeerd gevlogen, dat kost meteen de positie...
de overige vluchten waren niet slecht, maar de andere hadden meer ervaring met dit programma.

Helaas werd het evenement overschaduwd door de mentaliteit "eerst de fransen, daarna de rest van de wereld"

de jury dorst niet te jureren 8O , met uitzondering van onze belgische collega, echter werd die zeer sterk geremt door de overige...
Dan krijgen de beste ter wereld ong. 300 pntn, de franse gemiddeld 40 meer....:(

Daarna wordt je dan afgerekend op het percentage van de winnaar, dus alle niet fransen waren kansloos........

De meeste duitse teamleden waren er van overtuigd dat Niels de 6e 7e positie had moeten hebben, echter werden er door jury fouten dit resultaat teniet gedaan..

We hebben ons evengoed prima vermaakt, en waren blij met dit resulaat tussen al dit "profi" geweld :yes:
 
Laatst bewerkt:
Overigens hebben Niels derk en ron ook de 3 plaats voor de lands titel gewonnen!! :yes: :mrgreen: :worship: :worship: :worship:

Hey Ronald en Niels,

Welkom terug. Niels we hebben het gevolgd en je hebt fantastisch gevlogen.
Hopelijk zijn er nog leuke filmpjes gemaakt. Nu op naar de wedstrijd van komende zondag.
Ga je daar gewoon nummer 1 worden. We hebben nu gezien dat het kan. Mits ze natuurlijk eerlijk punten geven. Hier hebben we geen fransen, maar het systeem lijkt wel het zelfde.

GrTz Jasper
 
@Sleur,

Zit in Wognum met dat SATA tooltje. Hij ziet hem prima, maar schijf is beveiligd. Ik heb geen rechten om die mijn dokumenten map te back-uppen. Hoe laat mag ik je bellen.??
Neem die schijf maar mee want dat gaat je zo niet lukken. Je moet jezelf rechten toekennen op basis van de Security ID (SID). Die bestaat niet meer en de beheeraccount ook niet meer. Je hebt dus totaal geen rechten. Enige oplossing is de schijf koppelen aan een systeem waar een systeembeheerder (SID beginnend met S-1-5-......) eerst het eigenaarschap (ownership) over kan nemen, inclusief onderliggende mappen en daarna zichzelf alle rechten kan toekennen (permissions). Met Windows Home versies kan dat niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top