Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Merker richt zich vooral op vliegtuigen.
Kan zijn, maar ik ben nog nooit een vliegtuig tegengekomen met een Merker uitlaat, en geloof me; ik heb er al heel wat gezien
bij onze vereniging, vliegen ze veul met merker dempers, o.a op een 50cc 2cyl. diverse op kleinere 4t motoren, ze zijn erg duur, maar ENORM stil!! er is er ooit een mee begonnen, en vanwege de resultaten, vliegen er op dit moment zeker 8/10 kisten mee.
...wat voor maatregelen ga je nog meer toepassen wat betreft geluidsreductie?
hydromount? luchtfilter?
Hoe minder bochten, hoe beter!
Als ik die bekijk, op pagina 5, dan denk ik dat de cilinder zonder problemen 180 graden te draaien is. Hierdoor zou de uitlaatpoort naar rechts wijzen als de motor op z'n kop hangt, en dat komt beter uit. Maar wat ik me afvraag; zou dit invloed hebben op het lopen van de motor, spoelt hij anders doordat de krukas anders draait t.o.v. van de poorten? Of zou dat te verwaarlozen zijn?
Hugo
Ik denk niet dat je die kan draaien .
Dan klopt er geen fluit meer van en zal je motor niet meer lopen.
Mvg Johan
Vroeger was er wel een motor waar je de zylinder 180° kon draaien.
Kom alleen niet effe op het merk.
Mvg Johan
Bedoelde een benziner Bert.
Bij methanolers waren er wel meer waar je de cylinder van kon draaien.
Bij Webra waren er ook een paar geloof ik waar de uitlaat naar achtern kon.
Mvg Johan