HPI Bullet MT 3.0 - Mijn Topic

Dat staat in de manual van je auto.
Als je daar in kijkt staat er vast wel wat de fabrieks instellingen van je motor zijn. Die kun je het beste aanhouden.
 
Bij de G3 is dat voor beide schroeven "flush" = gelijk met de rand.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oke. Hoe rijk? Hoe veel slagen?


8O ga me nou niet vertellen dat je WEER aan de schroeven hebt zitten draaien 8O

Wij hadden hem toch goed voor je afgesteld en duidelijk verteld hoe het nu verder moest ????
Je mocht me zelfs bellen / mailen als je het niet vertrouwde..........:confused:
 
Oke. Hoe rijk? Hoe veel slagen?


Als er 1 ding heel fout is is het afstellen op alleen de hoeveelheid slagen. Dat er daarmee volgens de handleiding een startbare beginpunt is klopt maar van daar moet je afstellen. Weersveranderingen, soort brandstof en vele andere invloeden kan zelfs tot een slag verschil uitmaken.....
 
8O ga me nou niet vertellen dat je WEER aan de schroeven hebt zitten draaien 8O

Wij hadden hem toch goed voor je afgesteld en duidelijk verteld hoe het nu verder moest ????
Je mocht me zelfs bellen / mailen als je het niet vertrouwde..........:confused:

Blijkbaar heeft hij echt niks begrepen van jou en Henk, zeker verblind door de pracht van een ronkend motortje...
 
ben ik ook bang voor........volgens de laatste verhalen kon hij niet meer rijden ivm schade aan de voorwiel ophanging.....
 
Rajeev, kan je mischien foto's sturen van je voorwiel ophanging, dan kunnen we kijken wat er aan de hand is?
Gr
WP
 
Pinty hij is m'n oom. Ik heb hem laten registreren op dit forum :p
Volgens Mario moest ik 3 tankjes warm lopen, en dan gaan afstellen, waarbij ik nu op 6 slagen zit en mijn oom op 4,5
 
Doe dat dan ook, en ga niet zomaar aan de schroeven lopen draaien! anders wordt je onderschrift heel snel, heel waar...
 
Waarom krijg ik het idee, dat je continu aan de schroefjes zit te draaien, om te kijken hoever hij is ingelopen ???

Doe nou eens gewoon zoals ik het je vertel......op een bepaald moment, na een aantal tankjes, merk je dat de auto niet harder gaat, maar dat de motor inhoudt bij volgas, en als je de schroef nog iets verder indraait, hij afslaat.
Dan weet je dat je klaar bent met inrijden, eerder niet
 
Dat is het waarschijnlijk ook Pinty..

Hij wil gewoon zo snel mogelijk die motor ingereden hebben.. Maar weet verder niet wat hij nu wel goed doet of niet. En denkt dat hij met ene standaard aantal slagen zijn motor goed heeft afgesteld..
 
Zonde he dat als je iemand zo goed helpt dat ze toch weer zelf gaan lopen kloten..

Nou jah, we hopen maar dat hij het een keer doorkrijgt hoe het wel moet.

En dat hij toch naar adviezen moet gaan luisteren..
 
Op dit moment doe ik wat Snellehenk mij zegt. Maar volgens jullie is dat weer niet goed. Ik zal hem nu gewoon inlopen met de WOT methode. Bedankt voor jullie hulp. En mijn oom, die heeft ook geen verstand ervan, net zoals ik, we zijn allebeide beginners.
Hier wat foto's van mijn voorwiel ophanging:

band%20die%20scheef%20staat.jpg


voorkant2.jpg

voorkant.jpg
 
volgens mij zegt snellehenk hetzelfde als wat ik al die tijd al vertel.......doorgaan met de wot-methode !!

ennehh....heb je nogsteeds niets los geschroeft aan de ophanging......
 
het is wel goed als je doet wat iemand zegt maar je voorgaande posts doen anders vermoeden..
Je hebt het er nu over dat je hem WOT gaat inlopen.. Maar je was meen ik eerder al anders aan het inlopen of heb ik dat verkeerd gelezen?
En ineens overstappen op een andere manier van inlopen kan eigenlijk niet zo goed.

En je voorwielophanging.. is er ergens iets gebroken of krom??
Dat zie je namelijk niet zo goed op de foto's..
 
volgens mij zegt snellehenk hetzelfde als wat ik al die tijd al vertel.......doorgaan met de wot-methode !!

ennehh....heb je nogsteeds niets los geschroeft aan de ophanging......

het is wel goed als je doet wat iemand zegt maar je voorgaande posts doen anders vermoeden..
Je hebt het er nu over dat je hem WOT gaat inlopen.. Maar je was meen ik eerder al anders aan het inlopen of heb ik dat verkeerd gelezen?
En ineens overstappen op een andere manier van inlopen kan eigenlijk niet zo goed.

En je voorwielophanging.. is er ergens iets gebroken of krom??
Dat zie je namelijk niet zo goed op de foto's..


@pinty, Hij wilt niet los gaan...

@Caretaker, je zal het vast wel goed hebben gelezen, ik weet 't, ik ben een sukkel. Ehm, waaraan je je band vastmaakt, zie op 3e foto wat ik heb omcirkelt, dat staat krom ja.
 
Back
Top