Het brommer topic.

als je nog voorvork voor wiel nodig hebt moet je maar even zeggen ik kan wel regelen

maarja dan komt die niet door de keuring:P

gewoon orgineel maken en 45 laten lopen

en dan 130 laten lopen:D
 
als je nog voorvork voor wiel nodig hebt moet je maar even zeggen ik kan wel regelen

bedankt voor je aanbod,maar de vering is gelukkig prima in orde, en de remmen en banden ook,
ik moet er alleen een andere uitlaat op en afvoeren



gewoon orgineel maken en 45 laten lopen

en dan 130 laten lopen:D


haha dat wel,maar een runner kan dat wel aan denk ik :D

mooi voorlicht trouwens :cool:
 
Laatst bewerkt:
al dat gezeik om die 180 blokjes. spaar dan gwn door voor je motorrijbewijs en haal dan 180-er.
Vriend van me rijd met 50 snel en loopt op testbank 138 echte km
Ik rij nu sito plus ontgrenst. std looks maar geluidje is echt niet te vergelijken met std uitlaat. top ligt rond de 75. vind ik opzich prima vooral als ik door de stad rij en veel rollerbanken staan. volgend jaar maar is kijken voor tzr schakelbrommer;)
Gaat om de linker scooter:)
1121284533_5_CS7E.jpeg
 
Voordeel van die schakelbrommer, met echte dubbele REMSCHIJVEN,is dat ze veilig tot stilstand komen, , ook nog eens bij een kilometer of 90 (110) per uur.
Nu aleen nog evne het gas lostrekken als dat kan, en je bent relatief veilig bezig..

Scooters met die dunne kleine bandjes, hebben gewoon veel minder wegligging, en ligt allemaal veel minder strak op de weg. Met een schakel, heb je tenmiste iets tussen de beneb, corrigeert ook veel beter, en makkelijker. Dus ja wil je hard, en "veilig"hard, neem iig een schakelbrommer!, of motor, maar dat mag nog niet op je 16de ;)
 
Voordeel van die schakelbrommer, met echte dubbele REMSCHIJVEN,is dat ze veilig tot stilstand komen, , ook nog eens bij een kilometer of 90 (110) per uur.
Nu aleen nog evne het gas lostrekken als dat kan, en je bent relatief veilig bezig..

Scooters met die dunne kleine bandjes, hebben gewoon veel minder wegligging, en ligt allemaal veel minder strak op de weg. Met een schakel, heb je tenmiste iets tussen de beneb, corrigeert ook veel beter, en makkelijker. Dus ja wil je hard, en "veilig"hard, neem iig een schakelbrommer!, of motor, maar dat mag nog niet op je 16de ;)

je hebt hele maal gelijk

daarom heb ik een schakel brommer ( rs50 race model) met rs125 voor vork achter brug en wielen en dan 70cc maar ik rij een stuk rustiger dan met een 50cc scootertje maar met een 70cc scooter kan je ook niet normaal rijden
 
al dat gezeik om die 180 blokjes. spaar dan gwn door voor je motorrijbewijs en haal dan 180-er.
Vriend van me rijd met 50 snel en loopt op testbank 138 echte km

dat wil ik nog wel eens zien of die dat met ze 50cc
wat voorn setup heeft die dan

Hier was het:
- 50 snel
- 34 mm carb
- andere versnellingsbak (van de 50cc race uitvoering)
- ander achtertandwiel natuurlijk
- 125cc achterbrug+band+schijfrem
- 125cc voorpoten met ook daar de 125cc remmen en band
- overigens ook 125cc cockpit, welke de correcte snelheid aangaf :)
- overtollig spul eraf gehaald (startmotor en nog wat "zooi)

Deed op de lazer met originele uitlaat: 132, met leoVinci uitlaat: 155

Ging trouwens om een Aprilia AF1 Futura50 (4speed). Met "vierkante" koplamp.
Heerlijk ding...
 
Hier was het:
- 50 snel
- 34 mm carb
- andere versnellingsbak (van de 50cc race uitvoering)
- ander achtertandwiel natuurlijk
- 125cc achterbrug+band+schijfrem
- 125cc voorpoten met ook daar de 125cc remmen en band
- overigens ook 125cc cockpit, welke de correcte snelheid aangaf :)
- overtollig spul eraf gehaald (startmotor en nog wat "zooi)

Deed op de lazer met originele uitlaat: 132, met leoVinci uitlaat: 155

Ging trouwens om een Aprilia AF1 Futura50 (4speed). Met "vierkante" koplamp.
Heerlijk ding...

aaa okee ik dacht dat het om een scootertje ging maar scooters halen de 130 egt amper tenzij je 80cc en dat spul hebt

dat is wel gaaf zoon af1 :cool:
 
vet man! ik heb er zaterdag weer voor een prikkie een scooter bij gekocht :p

een Gilera Runner van 1997 zonder kenteken, hij deed het niet meer van het lange stilstaan,maar na hem even een injectie te hebben gegeven starte hij weer en rijd prima :D ,alleen moet ik hem origineel maken voor de keuring want hij rijd nu 70km,



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

uitlaat is verrot en komt een sito plus op,

wat is dit dan een puch maxi :o
 
full

gooi daar 70cc onder en een 18 mm carb onder en je haalt de 130 zekers wel
en het kan nog gekker 20mm carb er op
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Top