Bijna al mijn spullen binnen voor de grote 'modbeurt'. Hierbij alvast wat foto's:
De werkplaats (rommel

):
De uitgeboorde en getapte gaatjes voor de grote baja veren (dikte m4, voor stevigheid, het zit echt heel goed vast):
Begin van de midtankmod:
De verschillende uitlaten:
Alle andere rommel van dozen enz..:
De schokbrekers van de Baja zijn echt een flink stuk langer en breder. Er zullen dikkere schroeven (M4) worden gebruikt om ze vast te zetten:
De Goliath banden zijn ook een stuk groter, ik ga er eveneens wheelhubs (12 mm) opzetten van integy, foto's daarvan volgen:
Fiber dual brake's:
Reverse unit zit er al in, ben benieuwd hoe dit werkt. Ik heb er verschillende berichten over gelezen, goede en slechte. Ik heb een 3 kanaals zender en de test, zonder te rijden, is die prima doorgekomen. Het schakelen tussen voor en achteruit werkt prima:
Verder het verlengde FLM chassis en wielophanging erop gezet, de auto wordt er een stuk langer en wat breder van. Ik zit nog wel te kloten met het vastzetten van de rechterkant van de auto. Als ik het motorblok met de schakelkast vastmaak aan het frame trekt het frame op de een of andere manier de tandwielen van de gears dichter naar elkaar waardoor deze niet meer lekker lopen. Ik ga proberen er wat tussen te zetten. Ben benieuwd hoe dit uitpakt. Vervolgfoto's zullen zeker komen!
Gr. Chefke