Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Alles beter dan een kloon![]()
Verzachtende omstandigheden of niet, jij hebt ze echt niet allemaal meer.
Mij ongenuanceerd noemen vind ik ook wel een goeie.
En copterX of HK, ik zou dan opteren voor de versie waarbij je het minste onderdelen door align moet vervangen.
Kijk eens naar Tarot ? Naar het schijnt zijn dat de beste klonen die je kan kopen. Al heel veel goede dingen over gelezen maar zijn helaas niet zo bekend hier.
Er zitten hier mensen met een ego die je zelfs met een dieplader niet verplaatst krijgt. Hoe je het draait of keert het is een rotopmerking en hoort niet op een forum en eigenlijk nergens for that mather!
Voor de rest zijn jullie net een stelletjes kleine jongens met puberaal gedag waarvan de hormonenspiegel te hoog staat. Bestaan pilletjes voor hoorStevo
Er zitten wel degelijk verschillen in kwaliteit tussen een echte align heli of een kloon zoals copterx. Het is het gewoon allemaal net niet. Ik praat uit ervaring. Ja, je kan geluk hebben en zo out of the box een leuke heli hebben, maar ik heb er al verschillende onderhande gehad die echt niet best van kwaliteit waren. Heeft echt niets met mijn ego te maken of iets dergelijks. Ik kan je zo de onderdelen van de copterx 500 opsturen die gewoon scheef geboord zijn of niet symetrisch uitgefreest zijn.
Ik kan je zo de onderdelen van de copterx 500 opsturen die gewoon scheef geboord zijn of niet symetrisch uitgefreest zijn.
Ik kan je vertellen dat als een beginner deze 500 had gekocht dan had hij nu alweer gestopt met de hobby![]()
Ieder zo zijn mening natuurlijk, en at the end of the day gaat het erom dat je lol in de hobby hebt. Maar als je als beginner goed wil beginnen zonder ergenissen dan zou ik een Align heli aanbevelen. Ik kan je vertellen dat als een beginner deze 500 had gekocht dan had hij nu alweer gestopt met de hobby![]()
Alles beter dan een kloon :wink:
Ow ja en de tailboom van de Copterx 500 is veel te lang dus die moest ook ingekort worden, en later vervangen door een Align tailboom.
Welcome to the club![]()
Het is maar een advies. En ow ja, Deze 500 en bijvoorbeeld de hk250 van Sleurhutje had niet eens de kans gehad om te crashen, omdat hij letterlijk al bij loskomen van de grond uitelkaar klapte![]()
En nee, niet slecht gebouwd door de koper maar gewoon K.@#$te kwaliteit.
Gedeeltelijk kan ik me daar weldegelijk in vinden, maar als mensen (van de oude garde, die weigeren clones te accepteren) met meer ervaring niet zo'n probleem zouden maken van clones en ook bereidt zijn beginners beter bij te staan bij afstelling, tips etc., dan is een clone de moeite en het geld zélfs voor een beginner met gemak dubbel en dwars waard.
Crash je als beginner die dure Align, dan zie ik echt niet in waarom die dáár dan meer lol mee zal hebben. Als je nagenoeg foutloos vliegen kunt, is het een ander verhaal.
Als je bij een clone vervolgens na onvermijdelijke beginners crashes die helicopter ook opwaardeerd met Align onderdelen, dan heb je al snel een bijzonder gelijkwaardige helicopter.
Het idee dat je voor het vliegen met een clone complete rotor en staart onderdelen dient te vervangen door Align is onzin.
Sorry, maar dat is gewoon niet zo. Ik heb hier een CopterX 500 staan met de originele CopterX staartboom en die is perfect voor wat betreft de lengte hoor.
Bij de montage moest ik wel redelijk mijn best doen om alles in elkaar te krijgen en er komt daarbij aardig wat spanning op de belt te staan, maar 'te lang' is niet correct. Hij vliegt daarbij goed en de spanning is verder niet abnormaal te noemen.
Niet verwonderlijk dat wanneer je die staartboom inkort, dat het dan niet meer werkt!
Dan heb je toch echt iets gemist tijdens het bouwen.