Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Een psygiatertje erbij doen dan?![]()
Ik heb dit probleem zowel bij mijn Bullet als RS4 gehad. Ik heb toen de cilinder er af gehaald. Alles schoongemaakt en de schroeven weer kruislinks heel strak aangedraaid.
Het feit dat je auto blijft doordraaien kan diverse oorzaken hebben (te rijk) of je zender staat te hoog bij de throttle trim.
Vergeet niet Rajeev (en dat moet je nu wel weten) dat je je auto elke weer weer op nieuw moet afstellen als je gaat racen.
Ik had mijn Bullet voor het laatst gereden toen het echt 30 graden was. Gisteren weer op nieuw afgesteld en moest weer helemaal op nieuw beginnen. Daarna reed die weer als een trein! Net als mijn rs4 (die ik eigenlijk vetter vind)
Ik denk sowieso dat je auto te rijk staat als hij afslaat bij het teveel gas geven. Gewoon ff een kwartslag terug schroeven. Dan vliegt ie ook niet vooruit zonder dat je gas geeft.
Rook uit je uitlaat kan alleen als je auto rijd of alles nog echt te warm is. Heb je wel eens gezien hoeveel rook er in je tank zit als je nitrotank (half)leeg is? Misschien is dat de oorzaak.
Ik ben elke weekend in Den Haag. Ik kom wel een keer kijken. Inmiddels heb ik er zoveel mee gespeeld dat ik al wat ervaring heb opgedaan met Nitro.
Als je auto automatisch rijdt en de LSN is goed afgesteld dan moet je de stationair wat lager zetten.
Hij ziet er trouwens mooi schoon uit.
Ik neem niet na elke ritje de moeite om álles schoon te maken.
Natuurlijk wel de gewoonlijke dingen.
Hij ziet er inderdaad nog netjes uit.Ik onderhoud hem wel heel goed, vandaar dat hij er nog vrij nieuw uit ziet vind ik.
Het is al opgelost
De motor kreeg nog gewoon lucht dus ik heb de zuiger helemaal dicht gemaakt zodat hij stationair nu gewoon lekker stil staat![]()
Je bedoelt dus de schuif van de carburateur middels de stationair schroef. Helemaal dicht heb je ook geen stationaire loop, is niet wat je wilt.....
Dat hoort dus niet als je zeker weet dat de schuif helemaal dicht valt. Of valt die nog uit als de de rem vast houdt? (trim)
Als je zeker weet dat die helemaal dicht is heb je ergens valse lucht.