HPI Bullet MT 3.0 - Mijn Topic

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Rajeev, 13 jul 2010.

  1. aestiva

    aestiva

    Lid geworden:
    24 nov 2010
    Berichten:
    617
    Locatie:
    Utrecht/Vleuten
    Nee, ik bedoel die assen in het midden van je chasis, waardoor je de dus de 4wd hebt.
     
  2. Rajeev

    Rajeev

    Lid geworden:
    30 jun 2010
    Berichten:
    1.186
    Ja dat zijn ze.
     
  3. Rajeev

    Rajeev

    Lid geworden:
    30 jun 2010
    Berichten:
    1.186
    Ruim 3 weken geleden, beetje een raar verhaal, ik snap het niet helemaal, de auto ging met een vrij hoge snelheid, denk aan 40 KM/H, ik was volgas aan het accelereren, alleen ik reed over iets heen waardoor ik de controle over het stuur verloor, de auto knalde dus met de rechtervoorband tegen de stoeprand aan. Front hub set is gebroken. Schade van 8 euro, valt eigenlijk wel mee maar ik had toch liever geen schade :rolleyes:

    M'n oom nog erger, zijn auto ging er volgas vandoor nadat de batterijen van de ontvanger uitvielen, failsafe kon dus ook niets doen. Auto ging volgas in de bosjes, daar sloeg de motor helemaal op hol tot dat de gloeiplug doorbrandde en de motor dus afsloeg. Nieuw tandwiel van 10 euro, nieuwe accu, gelijk maar een humppack van 20 euro, 2 nieuwe gloeipluggen, en een lader natuurlijk.

    Wachten op leuk weer en dan weer gaan rijden! We wachten nog alleen op het tandwiel maar de rest is allemaal goed. Mijn auto is helemaal in orde, we moeten nog alleen het tandwiel van mijn oom zijn auto vervangen.
     
  4. Caretaker

    Caretaker

    Lid geworden:
    15 mei 2005
    Berichten:
    3.531
    Locatie:
    \m/ (-_-) \m/
    Raar verhaal? je snapt het niet?? Wat bedoel je.
    Je raakt de controle kwijt, rijdt tegen een stoeprand en je hebt schade. Weinig uitleg nodig denk ik zo..
     
  5. Rajeev

    Rajeev

    Lid geworden:
    30 jun 2010
    Berichten:
    1.186
    Het leek er niet eens op dat de auto de stoep raakte maar je hoorde het wel, best kwetsbaar zou je dan zeggen...
     
  6. pinty

    pinty

    Lid geworden:
    15 jul 2005
    Berichten:
    1.786
    Locatie:
    Leidschendam
    sla je hand eens langs een stoeprand.......

    kwetsbaar ie dan relatief!
     
  7. Caretaker

    Caretaker

    Lid geworden:
    15 mei 2005
    Berichten:
    3.531
    Locatie:
    \m/ (-_-) \m/
    :rolling:
     
  8. Rajeev

    Rajeev

    Lid geworden:
    30 jun 2010
    Berichten:
    1.186
    Ja maar mijn hand is toch geen grote band! Ik vind het nog steeds raar dat hij is gebroken maarja het is al opgelost.
     
  9. Caretaker

    Caretaker

    Lid geworden:
    15 mei 2005
    Berichten:
    3.531
    Locatie:
    \m/ (-_-) \m/
    ???? wat is het nou dan?? Hij KNALDE ertegenaan of het leek er niet op dat hij hem raakte??
     
  10. Rajeev

    Rajeev

    Lid geworden:
    30 jun 2010
    Berichten:
    1.186
    beide, blijkbaar knalde hij ertegenaan aangezien het geluid, maar op het oog zag het er niet eens uit naar een harde klap
     
  11. pinty

    pinty

    Lid geworden:
    15 jul 2005
    Berichten:
    1.786
    Locatie:
    Leidschendam
    kwestie van gewoon goed geraakt.
    dan is een klein tikkie al voldoende.
     
  12. mark0126

    mark0126

    Lid geworden:
    15 feb 2005
    Berichten:
    3.276
    Locatie:
    Schoonebeek
    Of het wordt tijd dat je bij een opticien langs gaat;)

    Maar zonder gekheid. Een klein tikkie kan al genoeg zijn om iets te doen afbreken.

    M.v.g. Mark
     
  13. aestiva

    aestiva

    Lid geworden:
    24 nov 2010
    Berichten:
    617
    Locatie:
    Utrecht/Vleuten
    Koop meteen een goede gas/rem servo want die standaard servo (ondanks je goede afstelling) is echt heel slecht.

    In mijn Bullet heb ik een hitec en in mijn Savage een Savox. Beide zij echt aanraders.
     
  14. Rajeev

    Rajeev

    Lid geworden:
    30 jun 2010
    Berichten:
    1.186
    @pinty, oke!

    @mark1026, misschien moet jij eens een keer gaan ophouden om al die nare reacties hier te posten. Elke reactie die jij in dit topic gepost hebt wordt ik niet echt wijzer van, er staan alleen maar beledigende termen in...

    @aestiva, Tja ben het met je eens. Met de stuurservo heb ik absoluut geen problemen maar van de gas/rem servo wordt ik helemaal gek! Moet echt iets beters gaan zoeken, maar als we een keertje samen gaan racen, kan ik die van jouw dan proberen? Want misschien dat het bij mij een ander probleem is, en dan koop ik straks voor niks een nieuwe servo!
     
  15. pinty

    pinty

    Lid geworden:
    15 jul 2005
    Berichten:
    1.786
    Locatie:
    Leidschendam
    mmm...sorry Rajeev, maar nu neem ik het even op voor mark.

    In de afgelopen 10 pagina's heeft hij een keer of 7 gereageerd. Alleen de laatste reactie zou je eventueel lelijk op kunnen vatten, maar zelfs daar staat niet echt iets verkeerd in....
    Sterker nog, hij geeft zelfs aan dat hij loopt te dollen !!
     
  16. mark0126

    mark0126

    Lid geworden:
    15 feb 2005
    Berichten:
    3.276
    Locatie:
    Schoonebeek
    Noem eens een reactie waarin ik ECHT beledigend ben naar jou?
    Als je die vindt bied ik jou mijn excuses aan, maar volgens mij vind je die niet;)
    Ik geef zelfs in mijn laatste reactie aan dat het een dolletje is. Als dat ook al niet meer kan......

    M.v.g. Mark.
     
  17. Rajeev

    Rajeev

    Lid geworden:
    30 jun 2010
    Berichten:
    1.186
    hmm oke maar bijvoorbeeld, het wordt eens tijd dat je naar de opticien gaat, vind ik best een flauwe reactie, maar oke
     
  18. Rajeev

    Rajeev

    Lid geworden:
    30 jun 2010
    Berichten:
    1.186
    Ik zat net even door de posts te zoeken en blijkbaar heb ik je met iemand anders verward. Sorry, mijn excuses! Dat bericht mag nu wel voor die persoon weze, maar die heeft hier ook al een tijdje geen bericht meer achtergelaten! Sorry!
     
  19. Caretaker

    Caretaker

    Lid geworden:
    15 mei 2005
    Berichten:
    3.531
    Locatie:
    \m/ (-_-) \m/
    haha, misschien toch ff langs die opticien die mark voorstelde ?? :) ;)
     
  20. Rajeev

    Rajeev

    Lid geworden:
    30 jun 2010
    Berichten:
    1.186
    Opticien is voor de ogen ;)
    Niet voor verwarringen :D
     

Deel Deze Pagina