A
Acropilot
Guest
Wat is jullie vluchttijd ongeveer met die bakjes?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Met mijn zeer oude maar nog steeds super parkzone T-28 (upgrade met een extra 300 motor en prop) vlieg ik met een 3s 2800 8 minuten en met een 4s 2200 5 minuten.
Door de extra 300 motor en prop heeft mijn T-28 eindeloos verticaal en een super snelheid waar menig vliegertje niet aankan
Vandaag met dat balle weer de Hell Cat afgebouwd.
Was een plezier om eraan te mogen sleutelen.
Het is een vrij kort en gedrongen toestel.
Heel wat anders dan de Mustang en Corsair die ik ken.
Toestel staat klaar voor haar Maiden.
Helaas werkt het weer niet mee en zelfs tussen de buien door waait het behoorlijk.
Ben nog wel zo kien om dan geen Maiden te willen maken.
Iets wat ik in mijn jongere jaren wel deed, omdat ik gewoonweg te veel ongeduld had.
Maar tegenwoordig wacht ik mijn kansen wat beter af en hou zo ook de toestellen langer heel.
Wordt vervolgt............
Vr Gr E
Een PZ Wardbird meeting lijkt me wel mooi. Als deze ergens midden in het land gehouden wordt ben ik erbij.
Ik heb gisteren mijn nieuwe Turnigy watt meter eens uitgeprobeert op de Thunderbolt met de stock motor.
Ik kom met een de 4 blade prop maximaal aan:
-25C Lipo aan 350 watt en 37A
-35c lipo aan 410 Watt en 40A.
Volgens PZ is de stock ESC een: E-flite 30A Pro Brushless. (Up to 30-amp continuous current with proper airflow, 35-amp peak)
Ik zit dan al een aantal vluchten dik boven de 35-amp peak.
Theoretisch zou dan de ESC dan toch al zwart moeten zijn. Of maak ik ergens een denkfout ?