Hallo allemaal,
het is al weer een tijdje geleden dat ik wat van me heb laten horen.
In de tussentijd weinig tot niets aan m'n project gedaan.
Mede door diverse ziekenhuisbezoeken i.v.m. een beknelling in m'n linkerarm waarvan de oorzaak tot op heden nog niet bekend is een stapje terug gedaan.

Tevens heb ik nog moeten klussen op zolder voor de gezinsuitbreiding die er na de zomer zit aan te komen.
Wel heb ik nog een aantal zaken besteld bij m'n vrienden in Hong Kong.
Aangeschaft zijn o.a. een cabine vergrendeling en een tweetal setjes met draagarmen voor de achteras en de gestuurde voorloper.
Tevens ben ik overgestapt op rubberen luchtbalgen daar het huidige systeem wat ik heb toegepast niet geheel naar m'n zin is. Het is namelijk veel te stug.

Het geheel wil ik flexibeler gaan maken.
M'n oude Noorse bumper heb ik voor een niet te weigeren bod aan een jongen uit Spanje verkocht deze wilde zo graag m'n bumper hebben dat ik bij hoge uitzondering toch maar akkoord ben gegaan.

Hiertoe was ik dus genoodzaakt om weer een nieuw exemplaar te maken welke op de foto's zichtbaar nog in aanbouw is.
Hieronder wat foto's zoals de Scania en de in aanbouw zijnde Reefer er nu bij staan:
Diverse nieuwe onderdelen welke toegepast gaan worden.
De trekker in z'n huidige status.
Deuren die kunnen openen, 1 gedaan, nog 1 te gaan.
Luchtroosters in het dashboard gemaakt voor de verwarming.
Cabine vergrendeling.
Nieuwe in aanbouw zijnde Noorse bumper, daar de oude is verhuist naar Spanje.
Dit keer de lampeglaasjes niet op maat gevijld maar de standaard Robbe glaasjes toegepast. Wel iets duurden maar een beter resultaat door de mooie afgeronde hoeken.
De Scania met de in aanbouw zijde Reefer trailer welke voorlopig standaard zal blijven op een nieuwe europeese achterbumper met verlichting na dan.
Best wel een lang geheel.
Tot zo ver deze status update.
Volgende keer weer meer.
MVG,
Raymond
-\8/-