ISPIRA bouwprojekt gestart, deel 11
1-4-2012 - Vervolg bouwverslag “INSPIRA”
De messing buis 4x5 mm hebben we gelijmd met gel 2 componenten lijm. Deze lijm vloeit niet weg en is net voor het aanharden mooi met een natte vinger glad te strijken.
De stalen pen van 4 mm hebben we een kleine behuizing geplaatst en daarna vol gegoten met 2 componenten lijm.
De messing buis 6x7 en stalen pen rond, gaan we in harsen.
Hiervoor hebben we de hoofdligger aan een zijde alvast met 3 mm triplex dicht gemaakt.
Zie onderstaande foto’s.
De ander zijde gaan we vol storten met glasvezel en epoxy!
In elk vleugeldeel zitten 150 stukjes glasvezel van ongeveer 6 cm lengte.
Na deze ruimtes te hebben opgevuld hebben we deze afgesloten met 3 mm dikke multiplex.
Zie onderstaande foto’s.
De binnenvleugel is nu zover klaar dat de bekabeling er in kan.
Zie onderstaande foto’s.
Zo, nu weer eens kijken hoe e.e.a. er samen weer uit ziet!
Zie onderstaande foto.
1-4-2012 - Vervolg bouwverslag “INSPIRA”
De messing buis 4x5 mm hebben we gelijmd met gel 2 componenten lijm. Deze lijm vloeit niet weg en is net voor het aanharden mooi met een natte vinger glad te strijken.
De stalen pen van 4 mm hebben we een kleine behuizing geplaatst en daarna vol gegoten met 2 componenten lijm.
De messing buis 6x7 en stalen pen rond, gaan we in harsen.
Hiervoor hebben we de hoofdligger aan een zijde alvast met 3 mm triplex dicht gemaakt.
Zie onderstaande foto’s.




De ander zijde gaan we vol storten met glasvezel en epoxy!
In elk vleugeldeel zitten 150 stukjes glasvezel van ongeveer 6 cm lengte.
Na deze ruimtes te hebben opgevuld hebben we deze afgesloten met 3 mm dikke multiplex.
Zie onderstaande foto’s.






De binnenvleugel is nu zover klaar dat de bekabeling er in kan.
Zie onderstaande foto’s.



Zo, nu weer eens kijken hoe e.e.a. er samen weer uit ziet!
Zie onderstaande foto.
