Hoe het begonnen is.

 
Tot nog toe gaat het allemaal op rolletjes,startmotor en gloeiplug zijn nu onafhankelijk van elkaar te regelen met één 12 vlt. 7 ah accu.
Het gloeiplugje bungelt nu tussen de rode stroomdraden en de startmotor is d.m.v.een wit trekbandje bovenop de box vastgezet.
Het studieboekje heb ik in 1942 van mijn ouders cadeau gekregen,maar dat terzijde!
Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen.....
 


7 cc tweetaktmotortje met startmotor-centrifugaalkoppeling en geforceerde koeling
De motor is door mij ontworpen en gebouwd omstreeks 1970 maar het frame met koppeling en koeling in het jaar 2000!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Gerald, allereerst proficiat met het geweldige resultaat op de "Jet World Masters 2013" met je F16 "fantastisch"!
Zelf ben ik nu bezig om filmpjes te maken en deze hier op het forum te plaatsen, inmiddels dus ook een filmpje van het 7 cc tweetaktmotortje.
Ook is de startunit voor de KT66 klaar en functioneert prima, hiervan maak ik ook nog een filmpje. groeten van Sjef.
 
Hoy Ron,wederom bedankt voor de gouden tip,nog een paar bokken schieten en dan kom ik er wel,"let maar op" nooit opgeven!
 
Back
Top