NK 1:10 brandstof

Heb al weer 200 rondjes op h'stede er op zitten...
Nu maar eens alles goed afstellen en wat zinnige olie in de diffs en zo.
Check ook gelijk even of er geen vlakke kantjes aan de kogeltjes in je diff zitten..;)

Vandaag heerlijk met de Capricorn gereden, ook gelijk een nieuwe motor intokkelen voor de Raco, hoop volgend weekend de 110km/u te gaan halen op de Mach.
 
Liever geen storm maar mooi weer op 12 mei zodat we een super spannende NK wedstrijd hebben.

Afgelopen weekend tijdens de Piston Cup al even geoefend op een half uurs finale. Als ik hetzelfde tempo kan rijden met het NK ben ik tevreden, alleen nog even uitzoeken welke shore het een half uur volhoud want nu kwam na 28 minuten de velg op het asfalt.
 
Liever geen storm maar mooi weer op 12 mei zodat we een super spannende NK wedstrijd hebben.

Afgelopen weekend tijdens de Piston Cup al even geoefend op een half uurs finale. Als ik hetzelfde tempo kan rijden met het NK ben ik tevreden, alleen nog even uitzoeken welke shore het een half uur volhoud want nu kwam na 28 minuten de velg op het asfalt.

Oei. Moeten we dan echt aan bandenwissels gaan denken?
Jammer dat we NK klasse geworden zijn en niet NOMAC ;-)
 
Bandenwissel is denk ik niet nodig maar zou het wel spannend maken :-)

Is natuurlijk van vele factoren afhankelijk: begin diameter, shore, temperatuur, grip en rijstijl enz.

Voorgaande jaren lukte het met de getunede motoren ook om een finale zonder banden wissel te rijden dus nu iedereen met de Nomac motor rijd moet het ook gaan lukken.
 
Het systeem kan met meer dan 10 overweg, gewoon met z'n allen in de finale en dan een uur rijden.
 
meester in de 1:10

Inmiddels al weer 14 inschrijvingen! Dat wordt knokken voor n finaleplek...

Ik denk dat ik maar een beurt over sla, kreeg gisteren les van de oude meester uit de 1:10 klasse.........................
Overigens..............mocht je achter hem zitten en denken ik ga er langs, duw die rood wit blauwe regenwurm dan gewoon opzij dat werkt het beste, (ik kan het weten).
Uit bovenstaande tekst kun je op maken dat ik duidelijk iets sneller was, dat klopt ook want hij was zijn nieuwe motor aan het inrijden.

Hij neemt Utrecht serieus.........................
 
Dat zal dan blijken

Precies, trainen is voor mietjes..

De zaterdag voor de wedstrijddag (was) is altijd erg gezellig en heeft een soort van voorpret gehalte, mede en vooral daarom komen de rijders die dag al naar het circuit.
Verder is het mooi om op die dag al een beetje te kunnen zien waar je staat in het veld.
Uiteraard zijn er rijders die de training overbodig vinden, blaken van zelfvertrouwen of simpelweg niet kunnen.
Het aspect "mietjes" voortkomend vanuit jouw vocabulaire is daarom maar voor een zeer klein deel van toepassing, omdat het daarnaast word genoemd vanuit een persoonlijke beleving is de werkelijke waarde van het woord "mietjes" en zijn betekenis wat door jou word gekoppeld aan de rijders die zaterdag wel gaan trainen procentueel berekend lager dan 1

Gedurende de zondag zal blijken of voor jou de training overbodig was, ga ervan uit Roy dat je niet iedere wedstrijd het geluk hebt zoals in Groningen.
Aan jouw de taak om te laten zien dat je niet bij de "mietjes" hoort en dus inderdaad niet hoeft te trainen.
 
Des te beter je mij leert kennen Ruud, des te meer je er achter komt dat ik bijna alleen maar onzin uitkraam..:cool: Voor het grootste deel kan ik mijn woorden niet waarmaken, maar ik probeer het wel.

Zou een training op de zaterdag helpen om een bekertje te garanderen, wie weet kom ik de zaterdag wel even langs.

Pass you Soon..!!
 
Back
Top