motorsports
Forum veteraan
Zijn er nog geen blanco body's beschikbaar cq te bestellen ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zijn er nog geen blanco body's beschikbaar cq te bestellen ?
Ik denk dat plastidip de enige oplossing is voor je wens!
Zoals ik op internet kan lezen is plastidip ook behoorlijk sterk dus de kans dat er verf eraf gaat is erg klein!! wel is het zo dat je je kap heel goed moet ontvetten voor het aanbrengen van plastidip.
maar dat is te verwaarlozen.
Graag zie ik je bouw/spuit verslag hier terug incl. foto's natuurlijk
momenteel hou ik het nog even bij MONSTER ENERGY stickers !!!
wel ga ik een servo plaatsen in de kap zodat tijdens het rijden de helmen mee draaien.
En Tinus de mudguards zitten erop!!! Thanks.
Skidplate voor achterop nog gevonden!?
Dacht... ik doe er een bij!
MAANDAG MORGEN Wagen???
Beste Apache drivers
Volgens mij heb ik net de maandagmorgen wagen uitgekozen!!
even een tussenstand wat betreft pech na aanschaf Apache.
na 2 dagen: On/Off schakelaar moet vervangen omdat deze het niet meer deed door het stof.
8 dagen: 15 tands pion 2 tanden afgebroken. waarschijnlijk een steentje tussen gekomen! kan altijd gebeuren natuurlijk GGGgggrrrrrrrrrr. :-(
14 Dagen: Stuurservo naar de klote.
en vandaag na ongeveer 6 wkn achter wiellager eruit gelopen!!! Godver Godver :-(
Deze 2x bestellen! want de andere kant zal er ook zo wel uit lopen.
Kwalitief zijn de lagers volgens mij niet super want de rubber rand aan de andere kant loopt ook al los dus!!!
Ik zou graag willen weten of ik nou de enige ben met een monday morning car!! aangezien dit geen Bart smit wagen is weet ik niet of dit normaal is dat je er zo veel aan moet sleutelen of lijkt dit maar zo!!
Donderdag kreeg ik een telefoontje van de jongens van PK en na een vriendelijk gesprek stond vrijdag de C1 al voor mijn deur.
Flinke auto met een flink gewicht.
Iedere reviewer die een 1/8 Buggy verwacht moet mi direct stoppen met het maken van reviews. Dit is een schaalwagen die gebruik maakt van een aanal buggy/truggy onderdelen, maar daar houdt de vergelijking op.
Wat een gewicht!
Alleen de kap al is niet te vergelijken met een normaal lexan kapje.
Het zwaartepunt ligt hoog, accepteren, dit is geen 1/8 rc buggy.
Eerste minpunt is wel de servo, wat een sloom ding. Servo vervangen door een 1256 die ik nog had liggen, hiervoor ook een SPM1600 glitchbuster geïnstalleerd. Dit lijkt vooralsnog genoeg. Maar de MMP/QBase ESC staat bekend om zijn zwakke BEC. Instellingen waren trouwens ook meh, even via link wat meer oempf en remkacht gegeven.
Tweede minpunt, de ESC zit er idd los in. Ik snap dat ook wel want de Q-base past niet lekker met zijn ontwerp onder afdekking. Dat komt 100% door het van Castle afwijkende ontwerp van HPI. De opstaande connectoren voor motor en batterijkabels zitten gewoon in de weg. De RTR monteur heeft daar ook last van en propt dat ding er dan los tussen. Ik vind dit echt een onnodige ontwerpfout, want HPI ontwerpt en stelt de onderdelen samen. Standaard batterijkabels vervangen door kabels met enkele connector, maar dan horizontaal gesoldeerd.
Ik heb de veren vervangen - blauw voor en rood achter (alu shock caps nog niet gebruikt, heb ik nog busjes voor nodig).
Tbone skid plates voor en achter geplaatst, beetje bescherming kan geen kwaad.
Turnbuckle set erin, maar die is geen must.
Ruilen gaat niet meer
Vandaag vuurdoop, even het bos in en goed viesmaken.
Ah, wat een fijne open ruimte achterin. Niet alleen koeling, maar de kap hoeft er niet af als ik de batterij wil aan of afsluiten en als ik met de field programmer of link een instelling snel wil aanpassen.
Ik kan mij deze auto trouwens goed voorstellen als een Octane variant, ruimte zat.
Nee, geen last van.
Brown outs zijn echt typische brown outs, geen interferentie.
Is maar tijdelijk, moet nog iets handigers verzinnen. Ik wil dit stuk los houden om snel te kunnen loshalen, maar helemaal los is niet handig. Ik denk aan een klittebandje, heb ik ergens liggen moet ik even zoeken.
Ps. Ik verwachtte al commentaar op dat puntc:
Hey Ruy,
Harstikke mooi man, wel opgeruimd achterin.
ik zie aan de foto's dat je met een 4S lipo peck rijdt.
ik ben daar namelijk niet zo voor, als een cell kapot gaat kan je meteen je lipo weggooien.
vandaar ik met 2x dezelfde S2 rij. maar dat is een ieder keuze.
wel zie ik op de foto dat je achterste boven draagarm/stabilisator verstelbaar is.
bij mij is dit gewoon een geheel zwart plastic ding.
zo zie je maar, elke wagen is anders.
gisteren weer een servo kapot gereden, tanden afgebroken!! terwijl de wagen niet eens een flinke klapper had gemaakt. misschien komt het omdat ik een aluminium hevel gebruik????????????
Ga denk ik een zware Savox halen en dan 20kg +
ik vraag me wel af of deze een klap kan opvangen zonder dat de tanden er weer af liggen.
Die 10a Castle BEC is toch voor een rechtstreeks verbinding accu naar ontvanger toch???
Dan verwcht je deze ook wel aankomen :neutral:
Weet je zeker dat het " brown outs " zijn , want de hoge spanning en stromen , vinden laag voltage signalen niet leuk , zeker als ze parallel lopen qwa draden : wink: