Een dikketwee maand geleden vraag ik info over stukken voor een wasp V4 aan een Belgische webshop. Ik krijg antwoord dat de stukken voorradig zijn en men vraagt me mijn adres zodat hij een bestelbon ter goedkeuring kan opsturen.
Ik meld hem mijn adres, en maak hem tevens duidelijk dat de stukken die hij me aanbied niet zijn wat ik nodig heb, ik vroeg een servo 05-A, en hij zegt dat de servo 05-B voorradig is, ik vraag voor een staartrotor houder en hij zegt me dat de staart stator voorradig is??
In plaats van een bestelbon ter goedkeuring krijg ik een mail dat de (verkeerde) servo en de staartrotor naar mij verzonden zijn. Ik meld hem dat ik niks besteld heb (omdat hij nog van geen enkel stuk de prijs had laten weten en het bovendien niet de stukken waren die ik nodig heb).
Hij antwoord mij dat zijn "verzenddienst" een fout heeft gemaakt en te vroeg heeft verzonden en dat ik de stukken dan maar terug moet sturen.
Ik heb van die man niks ontvangen, maar krijg na drie weken weer een mail ter herrinering om mijn faktuur te betalen
Ik meld hem via mail dat ik ten eerste niks heb besteld en ten tweede niks heb ontvangen, hij meldt me dat hij het bewijs heeft dat ik die stukken heb ontvangen (wat niet kan, ik heb niks ontvangen en dus ook niks getekend voor ontvangst). ik meld hem nogmaals via mail dat ik niks heb ontvangen dus ook niks kan terugsturen, en betalen wil ik om dezelfde reden ook niet. Ik ben reeds bij de buren gaan vragen of daar geen pakketje geleverd is op mijn naam maar die weten ook van niks.
Vandaag krijg ik een brief van het vredegerecht van Hasselt
om deze zaak in der minne gaan te regelen. Hasselt is ongeveer anderhalf uur rijden voor mij dus daar sta ik niet voor te springen... Iemand advies wat ik kan doen?
Ik meld hem mijn adres, en maak hem tevens duidelijk dat de stukken die hij me aanbied niet zijn wat ik nodig heb, ik vroeg een servo 05-A, en hij zegt dat de servo 05-B voorradig is, ik vraag voor een staartrotor houder en hij zegt me dat de staart stator voorradig is??
In plaats van een bestelbon ter goedkeuring krijg ik een mail dat de (verkeerde) servo en de staartrotor naar mij verzonden zijn. Ik meld hem dat ik niks besteld heb (omdat hij nog van geen enkel stuk de prijs had laten weten en het bovendien niet de stukken waren die ik nodig heb).
Hij antwoord mij dat zijn "verzenddienst" een fout heeft gemaakt en te vroeg heeft verzonden en dat ik de stukken dan maar terug moet sturen.
Ik heb van die man niks ontvangen, maar krijg na drie weken weer een mail ter herrinering om mijn faktuur te betalen

Ik meld hem via mail dat ik ten eerste niks heb besteld en ten tweede niks heb ontvangen, hij meldt me dat hij het bewijs heeft dat ik die stukken heb ontvangen (wat niet kan, ik heb niks ontvangen en dus ook niks getekend voor ontvangst). ik meld hem nogmaals via mail dat ik niks heb ontvangen dus ook niks kan terugsturen, en betalen wil ik om dezelfde reden ook niet. Ik ben reeds bij de buren gaan vragen of daar geen pakketje geleverd is op mijn naam maar die weten ook van niks.
Vandaag krijg ik een brief van het vredegerecht van Hasselt

