mijn nieuwe twister heeft gewone dunne olie in de dempers, en zit ook lucht in de voordempers btw.
binnekort de alu versie maar aanschaffen denk ik of anders alu veren van een losi of kyosho
nu eerst even eten en strakkies zal ik even een paar plaatjes van hem schieten.
tot zover een zeer strak karretje weer
ik heb trouwens ook nog 2 achterdempers met veren van de vorige twister over. iemand belang bij?
ruil handel heeft mijn voorkeur
zo daar is ie dan, momenteel even nog wachtend op de nieuwe pinions. ik hoop dat een 23 tands goed is want de 21 tands daar haalt u nu net de snelheid mee als wat ik had met de 3.5 turns. hij trekt ook veel harder nu dan dan de ouwe set.
eerst maar even een 23 tands pinion erop als de winkel ze eindelijk eens uitleverd en dan zien we wel weer verder.
ik denk dat ie nu zo ongeveer 55 / 60 rijdt maar de boel word te warm dus er moet een zwaarder tandwiel op

daarna de hopups en dan blijft het een mooi orgineel lrp karretje
jammer dat die hopups allemaal zo duur zijn
LRP S10 Twister tuningsdelen
LRP Aluminium Optional Parts | RC4ME
op de wielen na dan
draadjes tot zover mooi weg gewerkt
schakelaartje achter de hoe heet dat ding ook alweer en het kappie met klitteband vast
de blast 2 heeft trouwens een mooi kapje en ehm...
48dp Steel pinion & Spur gear
LRP’s new Blast generation features more durable 48dp steel pinion.
The new 48dp spur gear is made of high-quality synthetic material.
dat is wel beter. kieken wat er allemaal tekoop komt voor dat apparaat. ben zeer benieuwd