eindelijk ,was al jaren mijn wens, de bouw van een Spitfire mk9 ,tekening van Brian tayler schaal 1/5,33.
Enkele jaren geleden aan begonnen ,maar wilde toch eerst al de mogelijke informatie via foto,s en internationale bouwverslagen vergaren voor verdere schaalbouw mogelijk zou zij ,vandaar dat ik eerst de se5a bouwde die nu praktisch klaar is .
Bedoeling is schaalbouw in het exstreme [pindien mogelijk].
Heb voor mijzelf een draaiboek gemaakt met alle vergaarde informatie ,zal stap voor stap op het forum mijn vorderingen laten zien .
Heb natuurlijk het beroemde boek van Monforton in huis ,waar werkelijk alles instaat met foto,s van de spit mk9.
Voor makkelijk vervoer heb ik gekozen voor gedeelde vleugels.
Mijn begin werktafel klaargemaakt met glazen platen ,liggen waterpas.
Ik bouw altijd op glas met de tekening eronder .
het vleugelmiddenstuk [deelbaar] was al lang gereed.
begin deze week met de bouw.
vogelman.
Enkele jaren geleden aan begonnen ,maar wilde toch eerst al de mogelijke informatie via foto,s en internationale bouwverslagen vergaren voor verdere schaalbouw mogelijk zou zij ,vandaar dat ik eerst de se5a bouwde die nu praktisch klaar is .
Bedoeling is schaalbouw in het exstreme [pindien mogelijk].
Heb voor mijzelf een draaiboek gemaakt met alle vergaarde informatie ,zal stap voor stap op het forum mijn vorderingen laten zien .
Heb natuurlijk het beroemde boek van Monforton in huis ,waar werkelijk alles instaat met foto,s van de spit mk9.
Voor makkelijk vervoer heb ik gekozen voor gedeelde vleugels.
Mijn begin werktafel klaargemaakt met glazen platen ,liggen waterpas.
Ik bouw altijd op glas met de tekening eronder .
het vleugelmiddenstuk [deelbaar] was al lang gereed.
begin deze week met de bouw.
vogelman.
Laatst bewerkt door een moderator: