nee die is om te besparen uitgetrokken marc je bent mijn treinen nog vergeten LOL tot eind maart treinen daarna terug boten dit jaar ga ik afwerken een chineese druikboot waar een sluiting in moet komen marc zijn toren de u47 van mezelf (klinknagels) de kriek krijgt een kleurtje de lutece een nieuwe motor en als er tijd is de fling sub de foxtrot alleen van buiten voor in genk op de show in deze volgorde gaat het ongeveer worden gr raf
ja zonder te kijken zien word moeilijk he marc maar komt goed want morgen haal ik stangen om de reling te maken gr raf
zonder woorden maar morgen de haken en ogen der op zetten dus priegel werk en vingers verbranden die sluiting is ook haast klaar dus op schema marc geen paniek da kanon heb ik er langs liggen hoor maar da zat in de weg om die reling goed te kunnen solderen.het ene kwam mooi los en ja nummer twee nie maar da komt terug goed daar zie je niks meer van als het klaar is gr raf
Hee Raf, hoe is het nu met de regelaar? Je hebt hem nu 10 dagen in huis. En je hult je in stilte. Is de operatie zo zwaar? Wat is er mee? Hein
nee gisteren aan het solderen geweest en ik heb de printbanen dan meteen mee hersteld morgen de print testen want vandaag een ander werkje moeten doen brecht had een okasie zender en die was binnen in een beetje geoxideerd hij kon niet meer laden via de laadplug en het zag binnen allemaal wat groen gisteren tot 2 uur s'nachts nog brecht zijn stroep aan het afregelen geweest en tot dan ging alles goed deze morgen dan de stroep in het water gezet om een duikproef te doen en pfffffffffffft zender kwam rook uit dus nie goe bleken der voor de schakelaar 2 printbanen doorgebrand te zijn ik denk dat het groene spul of kortsluiting heeft gemaakt of dat door de corrosie de banen zo dun waren geworden dan ze de stroom niet meer aan konden die de zender vroeg aan een nieuwe stekker 2 draadjes gezet en de accu rechtstreeks aan gesloten dus nu de zender open doen om te laden maar hij werkt dus probleem voorlopig opgelost straks inspuiten met spray en dan hopen dat de oxidatie stopt zo ziet een stuk van de hoofd print er ook uit gr raf
Je hebt het wel druk he. Zonder werk bij Ford nu veel werk in de Kennedylaan. Je hebt et weinig tijd hoor. Hein
ach vriend ik heb nu anders tijd dan voor heen en wat ik nu doe deed ik vroeger ook tussen het werken door opstaan om 7 uur en dan lekker vroeg aan de dag beginnen maar inplaats van alles rap rap nu alleze dus rustig aan en af en toe een koffie er tussen door houtblokjes stapel ik 2 uur per dag tot alles is weg gestapeld en dan nog wat planken klein kappen voor aan maak houtjes treinen vlotten goe de frees doet zijn best en nu en dan met de madam ook nog ergens naar toe ja het leven laat zich leiden zullen we maar zeggen gr raf
hoi print getest en zover ik kan zien geen fouten en geen doorbrandende printbanen meer nu moet ze aan de duiktank en terug getest worden als ze aan gesloten is GEEN stroom meer op de motoren zetten de motoren worden door de print gestuurd en als je dan stroom met kabeltjes gaat zetten kan het weer knetter doen ik ga ze morgen terug sturen dus van de week zou ze moeten aan komen via post of kiala zeg het maar gr raf
Ha hij doet het dus das mooi en op kmyca linker oever zo te zien. wil je in proper water varen dan op 10 mei in mol zilvermeerlaan 2 aanvang rond 10.00 uur en gedaan als het gedaan is meestal rond 17.00 gr raf
ja bestaat nog volop en ze zijn zelfs wat actiever geworden dan wat ze de laatste 20 jaar waren http://www.kmyca.be/home.php?pagina=home linkje der naar toe gr raf
hey ga wel eens af komen naar mol maar zal maar eerst julie of augustus zijn en ja kmyca besta nog ik ben lid van kmyca wel vooral bij de truck afdeling en er word nog elke maand op die vijver gevaren met motorboten zielboten en stoomboten