vraagje over duiktank

nee die is om te besparen uitgetrokken
marc je bent mijn treinen nog vergeten LOL tot eind maart treinen daarna terug boten

dit jaar ga ik afwerken

een chineese druikboot waar een sluiting in moet komen
marc zijn toren
de u47 van mezelf (klinknagels)
de kriek krijgt een kleurtje
de lutece een nieuwe motor
en als er tijd is de fling sub
de foxtrot alleen van buiten voor in genk op de show
in deze volgorde gaat het ongeveer worden

gr raf
 
ja zonder te kijken zien word moeilijk he marc
maar komt goed want morgen haal ik stangen om de reling te maken

gr raf
 
zonder woorden maar morgen de haken en ogen der op zetten dus priegel werk en vingers verbranden
10471000_890135007705316_3849122782816535693_n.jpg


die sluiting is ook haast klaar dus op schema
marc geen paniek da kanon heb ik er langs liggen hoor maar da zat in de weg om die reling goed te kunnen solderen.het ene kwam mooi los en ja nummer twee nie maar da komt terug goed daar zie je niks meer van als het klaar is
gr raf
 
Hee Raf,
hoe is het nu met de regelaar?
Je hebt hem nu 10 dagen in huis.
En je hult je in stilte.
Is de operatie zo zwaar?
Wat is er mee?

Hein
 
nee gisteren aan het solderen geweest en ik heb de printbanen dan meteen mee hersteld
morgen de print testen want vandaag een ander werkje moeten doen

brecht had een okasie zender en die was binnen in een beetje geoxideerd
hij kon niet meer laden via de laadplug en het zag binnen allemaal wat groen

gisteren tot 2 uur s'nachts nog brecht zijn stroep aan het afregelen geweest en tot dan ging alles goed
deze morgen dan de stroep in het water gezet om een duikproef te doen en pfffffffffffft zender kwam rook uit dus nie goe
bleken der voor de schakelaar 2 printbanen doorgebrand te zijn
ik denk dat het groene spul of kortsluiting heeft gemaakt of dat door de corrosie de banen zo dun waren geworden dan ze de stroom niet meer aan konden die de zender vroeg

aan een nieuwe stekker 2 draadjes gezet en de accu rechtstreeks aan gesloten dus nu de zender open doen om te laden maar hij werkt dus probleem voorlopig opgelost
straks inspuiten met spray en dan hopen dat de oxidatie stopt
10968310_891895794195904_7134045113306264420_n.jpg

zo ziet een stuk van de hoofd print er ook uit

gr raf
 
Je hebt het wel druk he.
Zonder werk bij Ford nu veel werk in de Kennedylaan.
Je hebt et weinig tijd hoor.

Hein
 
ach vriend ik heb nu anders tijd dan voor heen en wat ik nu doe deed ik vroeger ook tussen het werken door
opstaan om 7 uur en dan lekker vroeg aan de dag beginnen
maar inplaats van alles rap rap nu alleze dus rustig aan en af en toe een koffie er tussen door

houtblokjes stapel ik 2 uur per dag tot alles is weg gestapeld en dan nog wat planken klein kappen voor aan maak houtjes
treinen vlotten goe de frees doet zijn best en nu en dan met de madam ook nog ergens naar toe

ja het leven laat zich leiden zullen we maar zeggen

gr raf
 
hoi

print getest en zover ik kan zien geen fouten en geen doorbrandende printbanen meer
nu moet ze aan de duiktank en terug getest worden
als ze aan gesloten is GEEN stroom meer op de motoren zetten
de motoren worden door de print gestuurd en als je dan stroom met kabeltjes gaat zetten kan het weer knetter doen

ik ga ze morgen terug sturen dus van de week zou ze moeten aan komen
via post of kiala zeg het maar

gr raf
 
eerste test vaart na da de print gemaakt was met thx aan raf
 

Bijlagen

  • P1010007.JPG
    P1010007.JPG
    67,7 KB · Weergaven: 190
  • P1010008.JPG
    P1010008.JPG
    61,2 KB · Weergaven: 182
  • P1010009.JPG
    P1010009.JPG
    29,8 KB · Weergaven: 179
  • P1010010.JPG
    P1010010.JPG
    41,6 KB · Weergaven: 189
  • P1010011.JPG
    P1010011.JPG
    68,7 KB · Weergaven: 181
Ha hij doet het dus das mooi en op kmyca linker oever zo te zien.
wil je in proper water varen dan op 10 mei in mol zilvermeerlaan 2
aanvang rond 10.00 uur en gedaan als het gedaan is meestal rond 17.00
gr raf
 
hey ga wel eens af komen naar mol maar zal maar eerst julie of augustus zijn en ja kmyca besta nog ik ben lid van kmyca wel vooral bij de truck afdeling en er word nog elke maand op die vijver gevaren met motorboten zielboten en stoomboten
 
ben der zo een 10 tal jaren lid van geweest tot we in limburg dan zelf met een club begonnen waren
 
Back
Top