Hop aan
Gaaf!
20 minuten... arreme buren...

20 minuten... arreme buren...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Valt wel mee... Zo luid is hij niet... Tenminste, op dit toerental. Vol gas wordt het wel wat rumoeriger, maar ik heb nu gewoon getest op "kruisvlucht setting"....20 minuten... arreme buren...
Klopt... Ik heb nog wel een nagelnieuwe .40 liggen (ABC) maar ook die zal "krap aan" zijn voor een Calmato: ruim voldoende om te vliegen, maar niet genoeg om "leuk" te vliegen.Beetje te weinig voor mijn calmato
Nou, dat gaat nog heel lastig worden, want zoals het is hangt de motor zo mooi en akelig strak met de spinner voor de motorkap, dat ik dat wel graag zo wil houden, en ik wil ook wel graag proberen dit apparaat zo stil mogelijk te houden.je kan altijd nog een nette ophangmogelijkheid eraan fabriceren..
stukkie hout/kunststof/alu tussen de ophangbouten van de plaat, en vastzetten op de originele vastzetgaten van de motor.
Op zich valt het qua zwakheid reuze mee.Het enige waar ik me een heel klein beetje zorgen over maak, is dat die vier schroefjes waar de motor nu aan hangt, daar eigenlijk niet voor berekend/ontworpen zijn. Het is maar M3. Ik heb ze voor de zekerheid vervangen voor zo lang mogelijke (op maat geslepen) boutjes van 12.3 materiaalkwaliteit.
Goed om te weten... maar het minder goede giet-aluminium van ASP zou hier roet in het eten kunnen gooien... Nou ja, dat zien we tegen die tijd wel weer....Vroegha heb ik tot 10cc Irvine op die manier vast gezet met inderdaad ook langere boutjes en van het type waar de kwaliteit van bekend was.
Niet "een".... DRIE.... Hele kleintjes weliswaar, maar toch....Huh ?? een gat in de zuiger ! ik zou snel een staatslot gaan halen.