Dat wou ik inderdaad ook voorstellen, een nieuwe diffcase.
Wat ook nog kan is met nieuwe tandwielen ietwat aan de strakke kant shimmen met goed vet, misschien slijt het dan nog iets op elkaar in.
Geen speling op de lagers?
Volledig nieuwe diff geïnstalleerd en natuurlijk goed geshimd .De lagers hadden nog niks geleden.
Het resultaat mocht er zijn qua soepel draaiende tandwielen tijdens het rijden en remmen. Maar goed zijn dan ook allemaal nieuw ..Nu alsnog maakt hij on“gewenst” wel nog backflips , maar dit ga ik nog verhelpen om toch achter diff dikkere siliconen te doen dan voor! Niet dat backflips wilde bereiken eerlijk gezegd . Maar is wel leuk voor een keer als je hem dan ook onder controle hebt .. heb momenteel het anders om geïnstalleerd . Dikkere voor en dunnere achter, deze nog een x omruilen.
Wat bedoelt u met berekening?
2200Kv kan wel, maar dan wat lichter vertanden en, zoals altijd met nieuwe elektronica en warmere buitentemperaturen, de temperaturen van de accu, motor en ESC goed in de gaten houden!