Ik heb nu dus die Horus.
Daarvoor heb ik de laatste 10 jaar met een Graupner MX22 gevlogen en ook 2 Jeti's gehad.
De Graupner kon ik mee lezen en schrijven, blind programmeren.
De Jeti was ergonomisch een hok maar de software was ook prima.
Dan OpenTX, dat moet eigenlijk een hobby in een hobby genoemd worden.
Als ik zou mogen kiezen zou ik de Jeti software in die Horus willen hebben.
Want OpenTX is niet even snel een wat lastiger model erin zetten.
Een normaal ding als butterfly instellen, daar moet je al bijna een cursus informatica voor gaan volgen.
Een F5B kist krijg ik er niet in, flightmodes, snapflaps, butterfly, ik heb het geprobeerd, lukt me niet en ook mensen die zelf een opentx hebben weten niet exact hoe het moet.
In de Graupner zat het model er binnen 10 minuten in.
Maar ja, het is betaalbaar, kan inderdaad heel veel en belangrijkste, hij ligt goed in de hand en dingen als trims en schakelaars zitten op een logische plek.
En kwaliteitscontrole..
Dat gaat steekproefsgewijs.
Er is altijd, in elke produktielijn een "dead on arrival", ook bij topmerken.
GJ
Daarvoor heb ik de laatste 10 jaar met een Graupner MX22 gevlogen en ook 2 Jeti's gehad.
De Graupner kon ik mee lezen en schrijven, blind programmeren.
De Jeti was ergonomisch een hok maar de software was ook prima.
Dan OpenTX, dat moet eigenlijk een hobby in een hobby genoemd worden.
Als ik zou mogen kiezen zou ik de Jeti software in die Horus willen hebben.
Want OpenTX is niet even snel een wat lastiger model erin zetten.
Een normaal ding als butterfly instellen, daar moet je al bijna een cursus informatica voor gaan volgen.
Een F5B kist krijg ik er niet in, flightmodes, snapflaps, butterfly, ik heb het geprobeerd, lukt me niet en ook mensen die zelf een opentx hebben weten niet exact hoe het moet.
In de Graupner zat het model er binnen 10 minuten in.
Maar ja, het is betaalbaar, kan inderdaad heel veel en belangrijkste, hij ligt goed in de hand en dingen als trims en schakelaars zitten op een logische plek.
En kwaliteitscontrole..
Dat gaat steekproefsgewijs.
Er is altijd, in elke produktielijn een "dead on arrival", ook bij topmerken.
GJ