Nou, als je het doet zoals jij zegt, wat ik ook geprobeerd heb, dan is elke trim of verandering in de master (bij butterfly) ook van toepassing op de slave.
Ik had als butterfly een flightmode gemaakt.
Butterfly trek ik met het gas, dus gas dicht is vol butterfly, gas open is gewoon neutraal.
Ik had gas dus als master en ailerons en flaps als slave.
Dat werkte tot ik dingen wilde gaan finetunen, toen sloeg alles op hol.
Schijnt ook een normaal iets te zijn, dat zag ik al bij Painless360.
Hij werkt daarom met een logische switch.
Maar dan komt het ineens in, niet vloeiend.
Snapflap is ook een flightmode, dat gebruik je in de rakken.
Als je up trekt gaan aileron en flap naar beneden.
Maar dat moet allemaal mooi gelijk lopen en op de millimeter af te stellen zijn.
Ook daar dat ik gewoon de mixer te gebruiken, extra regel erin.
En het moet ook zo zijn dat als ik down geef er niets gebeurd, dus de werking mag alleen maar als de knuppel up getrokken wordt.
Ik had een script met een lua script maar dat doet het niet op mijn Horus, dan loopt ie vast.
En ik geloof best dat het allemaal kan, want in theorie kan alles.
Maar IK moet het kunnen, ik moet het zelf kunnen programmeren en aanpassen en niet afhankelijk zijn van anderen.
En dat lukt me niet, nou... het zal me best wel eens lukken maar ik heb daar gewoon het geduld niet voor.
Als ik er een avond voor ga zitten zal ik best een eind komen maar dat vind ik zonde van mijn avond.
Dus nu maar wat pylonracertjes besteld, die hebben 3 kanelen nodig en geen raar gedoe met butterfly of snapflap.
@toostbeek, ik zal je tzt wel even een PBtje sturen.
Alvast bedankt voor het aanbod, ik weet dat jij kan lezen en schrijven met het OpenTX systeem.
GJ