als je een nitro motor goed onderhoud en afsteld is net net als een orgasme tijdens de sex...
maar dan moet je het wel goed onderhouden en niet altijd gelijk overal aan lopen schroeven.
Een knal en dan is t klaar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
als je een nitro motor goed onderhoud en afsteld is net net als een orgasme tijdens de sex...
maar dan moet je het wel goed onderhouden en niet altijd gelijk overal aan lopen schroeven.
Inderdaad liever kwaliteit dan goeiekope vervangers. Zelf ben ik weg van proficover van tc.Ben ik niet met je eens richard.
Het werkt wel maar gaat niets boven oracoved!!
Heb stuk of 3/4 met hk folie gedaan maar ik ben weer terug om naar oracover.
En betreft schuim of hout..
Schuim hoort op 2 plekken
Op mn bier en in de spouw maar niet in de lucht...
De funcub xl is een van de weinige die ik goed vind vliegen. Heb hem puur voor mn zoontje van 4..
Omdat ik voor hem brandstof/benzine nog wat te veel geweld vind dat komt wel als die wat ouder is.
Voor de mensen die zeggen dat hout makkelijker te maken is.
Kunnen jullie gewoon goed en snel bouwen, of geen ervaring met schuim.
Het is een serieuze vraag, ik krijg bijna een beroerte als ik een houten toestel moet repareren. Ik heb het wel gedaan. Doe het nog als het moet. Maar liever niet. Misschien pak ik daardoor ook snel een schuim toestel mee?
Inav met GPS punten voorgeprogrammeerd, dan hoef je überhaupt geen zender meer vast te houden.
Hangt van de breuk af en waar de breuk zit.Ja dat is dan ideaal. Zoals Bas ook al aangaf een pre.
Lijm je schades of maak je er nieuwe stukken voor?
Hangt van de breuk af en waar de breuk zit.
belangerijke plekken vervangen. is het een nette breuk op een niet crusiale plek dan lijmen.
hier foto van mijn gaos...
Bekijk bijlage 424324
klopt een van H9 de rode. die ben ik opnieuw aan het folien. oude folie was gaar na 1500 vluchten.2 grote bellanca's??
Niet van pilotrc of wel. Lijkt een hangar 9 of emhw?
klopt een van H9 de rode. die ben ik opnieuw aan het folien. oude folie was gaar na 1500 vluchten.
die is weer bijna klaar.
daar achter de witte is van EMHW. vliegt nu 2 jaar.
flaps heb je niet nodig. en heeft de echte ook nietGaaf man. Vind dat prachtige toestellen. Had zelf ooit de 3.1 van pilotrc en de 3.85. De 3.1 had een erg zwak motorschot. Richard Knol had nog geprobeerd dat te verstevigen. Maar de kist had ooit een smoke installatie gehad. Alles was doordrenkt van de olie. Toen weer verkocht.
De hangar9 had geen flaps. Dat vond ik jammer. Verder een hele mooie Decathlon. In Duitsland staan ze nog wel regelmatig te koop. Blijf er een zwak voor hebben.. schitterend om te zien