En we zijn weeral een stukje verder, ik had het idee om van achter naar voor te werken tot de romp volledig klaar is om aan schilderen te denken.
In de praktijk moet ik door omstandigheden van voor naar achter springen omdat alles toch een beetje met elkaar verbonden is om te kunnen bouwen.
Als eerste de achterste sleep bolder, die ik effectief wil gaan gebruiken om te slepen. Daarom onder het dek nog eens 5mm extra styreen gekleefd en de bolder met een boring in het dek geborgd. (onderstaande foto is onderkant dek)
en zo ziet het er aan de bovenkant uit als ook de bescherming van de machine kamer is geplaatst , de lantaarn zelf staat nog los om het schilderen en het plaatsen van de patrijspoort bescherming straks nog mogelijk te maken.
Je kan op deze foto eveneens de start waarnemen van het plaatsen van de afwaterings gaten.
Duidelijk is te zien dat de vroegere lijmrand op romp en boeiing te verenigen niet exact op de juiste hoogte zit.
Deze zal ik dan maar moeten verwijderen , maar eerst maar eens zien hoe het dan allemaal uitkomt met de stootrubbers ter hoogte van het voorplecht en boeg.
Eerst nog enkele luiken monteren in deze afwateringen.
Ja hoor, voor we verder kunnen eerst maar wat plamuur gesmeerd om enkele incorrect heden te laten verdwijnen.
tot later, Marc