E
EZ man
Guest
Je hebt net duidelijk gemaakt waarom er weinig belgen/nederlanders over de grens rijden.
Met deze instelling blijft dat ook zo.
We maken onze reglementen zo soepel mogelijk, maar het is Nederland die naar 5 cellen (in de stock) is gegaan, voor mij een stap achteruit, en Belgie bij 6 cellen is gebleven en Lipo er heeft bijgenomen, voor mij een stap vooruit, maar deze discutie is hier al genoeg gevoerd.
Als je alleen maar 5 cellen hebt, is er nog altijd de modified, overigens met 2 lipo's kom je een racedag door, plus eens je lipo geproefd hebt zou het wel eens kunnen dat je niets anders meer wil.
Ivm de 19t motoren, alle Nederlanders hebben nog wel 19t motoren in hun bezit.
Ivm de 10.5, in Nederland is men al een jaar rond de pot aan't draaien; 19t, 10.5, 9.5, 13.5, 5 cellen, 6 cellen, lipo???? In elke club is het wel anders, in Belgie hebben we resoluut voor de LRP 10.5 gekozen en dit werkt perfect en onder algemene tevredenheid.
MJ