ach het valt wel mee. ff een scherp mes eronder door en was zo los. die lijm werkt prima. het lijkt zelf wel depron zoals het schuimt. ik zit te denken om een latje balsa of zelfs vuren. in de voorste drijverkamers te lijmen voor als ik een neuslanding maak. is ook wel weer gewicht natuurlijk. maar dan verplaats ik de impact naar mijn dwars koolstofbuis. die verdeelt het dan over de rest van de romp. wie weet blijft het dan heel. zal je zien dat hij dan net daarachter weer breekt. ik heb inmiddels aardig ervaring met het zwakste schakeltje in de keten. dat is in dit geval die twee voor punten. en de staarten met spoiler.
ik weet niet hoe snel jullie bouwen maar ik ben al 10 uur bezig met printen snijden en plakken tot nu toe denk ik. dan moet ik nog meer plakken en alle servotjes en stangetjes gaan doen.
ik weet niet hoe snel jullie bouwen maar ik ben al 10 uur bezig met printen snijden en plakken tot nu toe denk ik. dan moet ik nog meer plakken en alle servotjes en stangetjes gaan doen.