1:4 vw T1

• Topicstarter Topicstarter scaleproductions
  • Startdatum Startdatum
jammer hoor, als ik jou was zou ik toch je gedachten herzien en proberen er nog wat moois van te maken.
en juist omdat je van je fouten leert, moet het toch alleen maar beter worden.

je was zo goed bezig.
succes

Jullie hebgben volkomen gelijk hoor maar ik was het hele project wat beu gezien. Nu toch wat verder gedaan, zeteltjes zijn klaar, schuifdakje is af, nu bezig aan de koplampjes
fototjes:
P5080193.jpg

P5080192.jpg

P5080191.jpg

P5080190.jpg

P5080189.jpg

P5080194.jpg

zo als me voorganger al zij, de carrosserie kan idd nog wel wat aandacht gebruiken.
maak er wat moois van.

vw.jpg

Ff tussendoor:
Je moet zeker je motivatie niet in laten zakken door deze kritische reacties!
Ik vind dat je het erg mooi maakt maar soms idd zoals je zelf al zei wat steekjes laat vallen. Je kunt er ook voor kiezen om deze puntjes eerst aan te pakken en daarna pas verder te gaan naar het (misschien wel leukere) volgende punt. in ieder geval veel succes! Ik volg dit vanaf het begin aan al!:yes:

ook ik volg het al van bij het begin, heel sterk wat je daar allemaal maakt!

ik zou al blij zijn moest ik kunnen maken wat jij daar al hebt staan!

en die enkele onvolmaaktheden, dat zie je toch niet als de bus voorbij komt gereden!

keep up the good work!!

Ook ikke volg je project vanaf he begin - wilde vroeger altijd al zo een VW als surfbusje :yes:-
In mijn ogen ben jij een modelbouwer pure-san :!: Geweldig.

Laat niet je enthousiastme zakken als je er even geen zin meer in hebt.
Zet hem een tijdje aan de kant en als de tijd rijp is weer heerlijk verder gaan.
Zeker met zo'n mooi begin niet opgeven en leren van de foutjes, en waar mogelijk ze corrigeren/bijwerken.

Ik zou zeggen gewoon doorgaan dit project :!:

Laatst bewerkt:
ik ben het helemaal eens met degene boven me.
het is je eigen project, je moet je niet teveel aantrekken van kritiek van andere mensen.
de beste stuurlui staan aan wal!
succes ermee!

Ik lees zo dit verslag door en vind dit een geweldige build-log.
Dit is een Geweldige bus om te zien. Zie de kritiek die je krijgt gewoon als feedback.

greetz Walt.

Back