1 meter Bonsai

Spinnin Birdy

Ik was de gelukkige die in Malden de Spinnin Birdy won met de loterij (of was het nou de poedelprijs :???: ) . Ik heb het kitje gisteren bij Loet opgehaald en ik moet zeggen: Het ziet er schitterend uit! Na mijn vakantie volgende week ga ik 'm bouwen....

Jaap

Hoi Jaap,

Hans en ik hadden ook zo'n "poedel prijs".
Hans een zeer mooie Twister romp en ik een stukkie Carbon.

Nee, een prima idee van Arno om de ter beschikking gestelde prijzen te verloten.
Op deze manier had iedereen kans op iets leuks.

Frans

Ik was de gelukkige die in Malden de Spinnin Birdy won met de loterij (of was het nou de poedelprijs :???: ) . Ik heb het kitje gisteren bij Loet opgehaald en ik moet zeggen: Het ziet er schitterend uit! Na mijn vakantie volgende week ga ik 'm bouwen....

Jaap

Kijk dat is een leuke prijs zeg!
ik zit er nog even over natedenken,

heeft iemand al wel eens wat besteld bij die fabrikant?

Bart

Ik heb een Bonsai gekocht, geweldig veel fun, de SB vliegt echter veel beter.
De Bonsai is een perfekte bouwdoos met goede doordachte contructie.
Wat ik zie op de foto's en wat ik in Malden heb gezien zit de SB precies zo
in elkaar

Cheers

Bart

Ik heb een Bonsai gekocht, geweldig veel fun, de SB vliegt echter veel beter.
De Bonsai is een perfekte bouwdoos met goede doordachte contructie.
Wat ik zie op de foto's en wat ik in Malden heb gezien zit de SB precies zo
in elkaar

Cheers

Bart

oke,
en waar heb je die Bonsai gekocht?

Groetjes

hahah oww sorry..
de spinning birdy is bij RBC : 84 euro
en bij die fabrikant : 69 euro,
dat scheelt aardig wat, maarja er komt natuurlijk ook wel verzending bij.
alleen ik heb nog niemand gehoord die er iets heeft besteld dus ik weet niet of het goed is.

Groetjes,

Bart

Prima kistje, die spinning birdy!
Hij kon erg goed meekomen tijdens Malden International 2008.

Ik denk dat ik er een aantal ga inkopen voor de club (NLC). Dan kunnen de mensen die met DLG willen beginnen een "vliegende" start maken met deze bouwdoos.

Ben er een aan het bouwen. Ik heb zelden uit een doosje gebouwd maar dit is echt heel leuk.
Zijn prijs meer dan waard, Uitstekende tekening en alles past prima.

Ik denk dat ik de Aspi's, Twisters en Stobels goed voor schut ga zetten.:D

Loet

Inmiddels ook te verkrijgen met volledig ingedekte vleugel.... en rolroeren.
Info: Decker-Planes en deze draad op RC-Network

attachment.php

Gr
Ferdy

zo dat nou beter zijn...??(aan te raden) om hem te kopen met roeren in de vleugel..
ik ga wel even naar hun stand op de beurs. ;)

ik zou de versie zonder rolroeren aanraden, gewoon omdat het volstrekt onnodig is. de extra servo's zijn alleen maar extra gewicht. en zonder de rolroeren stuurt hij fel genoeg door de bocht.

gr niels

het is maar net wat je leuk vind natuurlijk.
Op de site zeggen ze ook "Als je een leuk lichtweer zwevertje voor aan een helling zoekt, welke je lekker makkelijk lekker hoog kan gooien, dan is de rolroerversie een hele goede" Hij is dus niet bedoeld om op een MiniF3k wedstrijd hoge ogen te gooien.

Hij is af!

Ik heb de Spinnin Birdy die ik gewonnen heb tijdens de Malden International afgelopen week gebouwd. Gisteren een paar handstartjes gemaakt op het veldje bij ons in de wijk. Dat zag er veelbelovend uit! Nu maar wachten op beter weer...

Jaap

img3180vu0.jpg

Zier er prima uit Jaap.

Ik ben ook begonnen maar heb helaas alleen de vleugel in elkaar zitten.
De Spinnin Birdy is tot nu toe een verademing om te bouwen. Alles past goed, onwaarschijnlijk goed zelfs. Zelfs de indekking van de voorlijst is zo 'gelaserd' dat het mooi met ronde voorlijst meeloopt.

Heb je je al ingeschreven voor de eerste NK-wedstrijd in Arnhem op 27 April?

Loet

Back