raf denk om u bloed druk hier Deep Flight Submersibles wat nodig is voor een submersibel tot 20 meter let wel dat zijn u.s regels!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb e.e.a. nog even nagezocht in de wetboeken. De term "onderzeeboten" danwel "duikboten" komt slechts 1 keer voor, en dat is om te melden dat deze zijn vrijgesteld van CE keur.
Ergo, er is geen wetgeving mbt duikboten. Hooguit mag je stellen dat je anderen niet in gevaar mag brengen (kapstokwet), en dat je, aan de oppervlakte varend (op dat moment ben je geen onderzeeboot, maar bovenzeeboot) je aan de geldende regelgeving (voor de meeste wateren BPR) moet houden (geldt overigens ook voor watervliegtuigen, zag ik).
Maar goed, ik post te weinig in het duikbotenforum, dus zal ik de bekende zeiksnor wel over mij heen krijgen...
Nou leer mij dan maar wat nieuws: waar staat dat dat duikboten niet onder het BPR vallen? Volgens Skiff wordt de term niet genoemd...Nee hoor, dat is niet wat stofwolk voorstelde... Stofwolk wil een duikboot gaan bouwen, geen motorboot. Duikboten vallen niet onder de wet BPR...
We hebben het dus over een duikboot, en heb van Stofwolk niets gelezen over afmetingen, daar kom je zelf mee aan...
Nou leer mij dan maar wat nieuws
Tja, als je zo je discussies denkt te winnen, dan wordt het inderdaad een welles nietus verhaal, waarbij jij dan degene bent die allen maar nietus roept en boos word omdat je geen gelijk krijgt (daar zijn er wel meer van hier).Nee dat ga ik niet doen, leer jij eerst maar eens het BPR goed te interpreteren... Net zoals Skiff dat doet bij het wetboek... Want die snapt er ook niks van...
[...]Dit lijkt een topic te gaan worden van ''welles nietes'' op kleuterschool nivo... Daar heb ik geen behoefte aan, en ik ben niet de enige...
Het mag dus wel, als je je maar aan de regels houdt. Wat die regels zijn blijft hier nog een beetje onduidelijk. Volgens Skiff en mij geld het BPR en wettelijk gezien verder niets.
En als je een Nederlandse lead wil kan je misschien eens met die Emiel(?) van de sgt Pepper contact op nemen. Dat lijkt me nuttiger dan 10 raf's, mvdn-en Douglassen bij elkaar...