13 oktober Oudenbosch 2013

Dat wordt heel wat scorebriefjes knippen Robert!
Denk dat Rob wel een colatje verdiend heeft zaterdag :)

Gerben

we zitten op de 35

Dit zijn de deelnemers die zich tot nu toe in het systeem aangemeld hebben verrassend is dat ik bepaalde namen nog mis

Adrie van Brouwenshaven
Terence van der Stelt
Lyckele Govers
Jacob Bos
Herman Dievelaar
Rob Sanders
Justus Moree
Frans Doff
Raymond Estveld
Rob Ghielen
Theo Volkers
Hans Menting
Wim Peltenburg
Marc Sanders
Eric Rowaan
Peter Keim
Pieter Douma
Leon Wubbe
Knut Bündgen (GER)
Christian Siebel (GER)
Eric Velthuizen
Willy Swart
Willem Hanssens (BEL)
Henk Struyk
Peter Zweers
Juun Albers (AUT)
Edward Kornelis
Peter Nelles
Ton Reinten
Frank Wolters
Wim Holtmaat
Roelof Reen
Bob Tito
Wim van Petersem
Ronan van Langen

Heren is er een vlieger die bereid is om een model beschikbaar te stellen te leen voor Roelof Reen hij wil graag meedoen en komt ook vanuit Moddergat naar Oudenbosch om zijn F5J aanwinst in ontvangst te nemen maar kan er dan helaas nog niet mee vliegen

Dat roept toch enige vragen op :
Is Roelof gewent om met zwevers te vliegen ?
Zijn remkleppen geheel nieuw om te bedienen ?
Is er een eigen zender en ontvanger aanwezig ?
Welke zender mode is die gewent om te vliegen ?
Als het om lenen gaat mag het dan een schuimpje zijn van 2 meter ?
Het beeld mag wel iets duidelijker worden omschreven ............

Heren is er een vlieger die bereid is om een model beschikbaar te stellen te leen voor Roelof Reen hij wil graag meedoen en komt ook vanuit Moddergat naar Oudenbosch om zijn F5J aanwinst in ontvangst te nemen maar kan er dan helaas nog niet mee vliegen
Ik zal mijn Arcus (Robbe) meebrengen.Ik vlieg mode 1 (Gas rechts)Eventueel Graupner Junior sport, daar moet ie dan wel zijn ontvanger nog inbouwen en kan dan de vliegmodus zelf kiezen...
...

Hallo Robert ,

Heb Wim een PB gestuurd met mijn historie , bedankt voor alle moeite en tot zondag ,

---het komt allemaal goed.:grin:

--Robert --Herman --Wim en Iedereen nog bedankt , voor de zeer leuke reacties. :eek:

Met vriendelijk groet, Roelof --Xat

Kom toevallig een JoepTjoep tegen van niet eens zo lang geleden, wat een verschil in zo korte tijd al met de komende wedstrijd

JB

Laatst bewerkt door een moderator:
Je kan wel zeggen dat Valkenburg met 6 deelnemers een schril contrast is met de wedstrijd van aanstaande zondag. Hopelijk wordt het een beetje redelijk weer. Heb er veel zin in.

Ik kreeg gisteren een PB van iemand op het forum hier, die had mijn post gezien in het DLG stuk (dlg vanuit rolstoell).
Hij heeft me dus op de hoogte gebracht van de F5J wedstrijd in Oudenbosch. Om heel eerlijk te zijn had ik nog nooit van F5J gehoord, maar zo te zien is dit wel een discipline waar ik perfect aan mee kan doen vanuit de rolstoel.

Ik heb een parkzone radian pro zwever, volgens mij is deze geschikt voor F5J?

Ik vlieg nog maar een maand, en mijn niveau is dus echt nog niet hoog, is dat een probleem?
Lijkt me wel leuk om andere mensen bezig te zien, en misschien om zelf ook te vliegen.

Ik heb geen logger, maar ik lees hier dat er loggers beschikbaar zijn. Ik neem aan dat er mensen wel willen helpen met die in mijn vliegtuig te steken? Ik heb ook hulp nodig om mijn vliegtuig te gooien, is dat een probleem?

Ik kreeg gisteren een PB van iemand op het forum hier, die had mijn post gezien in het DLG stuk (dlg vanuit rolstoell).
Hij heeft me dus op de hoogte gebracht van de F5J wedstrijd in Oudenbosch. Om heel eerlijk te zijn had ik nog nooit van F5J gehoord, maar zo te zien is dit wel een discipline waar ik perfect aan mee kan doen vanuit de rolstoel.

Ik heb een parkzone radian pro zwever, volgens mij is deze geschikt voor F5J?

Ik vlieg nog maar een maand, en mijn niveau is dus echt nog niet hoog, is dat een probleem?
Lijkt me wel leuk om andere mensen bezig te zien, en misschien om zelf ook te vliegen.

Ik heb geen logger, maar ik lees hier dat er loggers beschikbaar zijn. Ik neem aan dat er mensen wel willen helpen met die in mijn vliegtuig te steken? Ik heb ook hulp nodig om mijn vliegtuig te gooien, is dat een probleem?

Hoi het is inderdaad mogelijk om mee te doen met een Radian wat hulp betreft is het geen probleem er komt nog een persoon die wat minder te been is dus komt het allemaal goed. Je kunt je inschrijven via F5J .nl en dan zien we je op zondag.

Lees ook eens de F5J website door : Introductie
Daarnaast gaan we heel vriendelijk om met elkaar. Er gaat altijd een tijdopnemer/schrijver met je mee naar het startpunt. In de meeste gevallen geeft die informatie aan je door zoals de verstreken- en resterende tijd en positie van andere deelnemers.
In jou geval zal die meer behulpzaam zijn met je toestel en die ook "opgooien". Dat moet kunnen, roepen we dan.

Jou Radian pro zou de 200 meter binnen 30 seconden moeten kunnen (of mogen) stijgen. Dat is de gewenste hoogte voor een mooie glijvlucht. Kun je ook nog thermiek vinden dan ben je "goed bezig".
Je zult zien dat de meeste vliegers een beetje grotere zwever kiezen. De natuurwetten zorgen er voor dat die wat langer "bovenblijven".
Neem een tas mooi weer mee, leer van anderen en beleef een leuke dag. Succes.

Ok, super!

Ik heb me ingeschreven via mail (info@f5j.nl), aangezien er een probleem blijkt te zijn met de captcha op de site. Ik heb de code zeker 20x correct ingegeven, maar hij blijft zeggen dat het fout is...

Ik breng nog maar even in herinnering en hoop op mooi weer :

Heren vliegers de bedoeling is om na het vliegen naar de Chinees te gaan.
Even copieëren en plakken en natuurlijk je naam toe voegen.

Het Chinees/Tapas lijstje ziet er dus nu zo uit,

Chinees:

Robert Nijhuis (voorkeur Tapas)
Terence van der Stelt
Raymond Esveldt (voorkeur voor Tapas)
Lyckele Govers
Jacob Bos
Adrie van Brouwershaven
Wil Kok
Wim Peltenburg (voorkeur voor Tapas)
Justus Moree
Frans Doff
Theo
Peter Keim

Helaas, andere "verplichting".

Robert Nijhuis (voorkeur Tapas)
Terence van der Stelt
Raymond Esveldt (voorkeur voor Tapas)
Lyckele Govers
Jacob Bos
Adrie van Brouwershaven
Wil Kok
Wim Peltenburg (voorkeur voor Tapas)
Justus Moree
Frans Doff
Theo

De stand van zaken tot nu toe

Adrie van Brouwenshaven
Terence van der Stelt
Lyckele Govers
Jacob Bos
Herman Dievelaar
Rob Sanders
Justus Moree
Frans Doff
Raymond Estveld
Rob Ghielen
Theo Volkers
Hans Menting
Wim Peltenburg
Marc Sanders
Eric Rowaan
Peter Keim
Pieter Douma
Leon Wubbe
Knut Bündgen (GER)
Christian Siebel (GER)
Eric Velthuizen
Willy Swart
Willem Hanssens (BEL)
Henk Struyk
Peter Zweers
Juun Albers (AUT)
Edward Kornelis
Peter Nelles
Ton Reinten
Frank Wolters
Wim Holtmaat
Roelof Reen
Bob Tito
Wim van Petersem
Ronan van Langen
Davis Clayes (BEL)
Pieter Nevelsteen ( BEL)
Hans Josef Bündgen ( Ger)
Jen Rossey

Laatst bewerkt:
Vraagje... Is er een toilet voor vrouwen voorzien? Dan kan ik mijn kersverse echtgenote meebrengen en ook eventueel mee gaan eten...

Back