Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat wordt heel wat scorebriefjes knippen Robert!
Denk dat Rob wel een colatje verdiend heeft zaterdag
Gerben
Ik zal mijn Arcus (Robbe) meebrengen.Ik vlieg mode 1 (Gas rechts)Eventueel Graupner Junior sport, daar moet ie dan wel zijn ontvanger nog inbouwen en kan dan de vliegmodus zelf kiezen...Heren is er een vlieger die bereid is om een model beschikbaar te stellen te leen voor Roelof Reen hij wil graag meedoen en komt ook vanuit Moddergat naar Oudenbosch om zijn F5J aanwinst in ontvangst te nemen maar kan er dan helaas nog niet mee vliegen
Ik zal mijn Arcus (Robbe) meebrengen.Ik vlieg mode 1 (Gas rechts)Eventueel Graupner Junior sport, daar moet ie dan wel zijn ontvanger nog inbouwen en kan dan de vliegmodus zelf kiezen...
...
Ik kreeg gisteren een PB van iemand op het forum hier, die had mijn post gezien in het DLG stuk (dlg vanuit rolstoell).
Hij heeft me dus op de hoogte gebracht van de F5J wedstrijd in Oudenbosch. Om heel eerlijk te zijn had ik nog nooit van F5J gehoord, maar zo te zien is dit wel een discipline waar ik perfect aan mee kan doen vanuit de rolstoel.
Ik heb een parkzone radian pro zwever, volgens mij is deze geschikt voor F5J?
Ik vlieg nog maar een maand, en mijn niveau is dus echt nog niet hoog, is dat een probleem?
Lijkt me wel leuk om andere mensen bezig te zien, en misschien om zelf ook te vliegen.
Ik heb geen logger, maar ik lees hier dat er loggers beschikbaar zijn. Ik neem aan dat er mensen wel willen helpen met die in mijn vliegtuig te steken? Ik heb ook hulp nodig om mijn vliegtuig te gooien, is dat een probleem?