1e Mach Indoor wedstrijd "1 November" inschrijving geopend

21 December 2e Mach indoor wedstrijd

Indoorracen naar Haarlem!​
Om je in de winter te amuseren met je geweldige hobby van radiografisch elektroautoracen en dat de vele indoorcircuits niet naast de deur liggen, is MACH opnieuw gaan lobbyen hetgeen resulteerde in het vinden van een mooie indoorlocatie met parkeer mogelijkheden.

In de voormalige showroom van Renault aan de Surinameweg te Haarlem wordt gestreefd naar het aanbrengen van een baan van circa 11,5 bij 35 meter!
In deze ruimte is plaats genoeg voor 100 rijders en een cateringhoek, voor koffie, frisdrank en waar ook nog de bekende Mach-hamburger en tosti verorberd zal kunnen worden.

Schrijf je snel in, het beloofd weer een spektakel te worden.

Er wordt gereden in diverse klasses: Swift, 1/10, 1/12, 1/18 en 1/14 graupner carisma.

3 xkwalificatie en 2 finales

Aanvang van de wedstrijden is circa 09.00 uur en baan open vanaf 8.00 uur op zaterdag 20 december kan er getraint worden van 10.00 uur tot 17.00 uur. (kosten 5 euro).

Voor info kijk op de site van de Mach

Laatst bewerkt:
hallo allemaal in de klasse 1/18 elke regels gelden hier
ben op de mach pagina geweest kan daar niet de informatie vindne die ik nodig heb
misschien dat ik er overheen kijk

groetjes marcel

Ik heb sinds kort een 1/10 electro (s400), rij normaal brandstof.

Ik wil de 21ste meedoen in de 1/10 stock maar ik heb geen idee wat voor spur/pinion verhouding ik er op moet zetten, is er hier iemand die mij dat kan vertellen?.

Nee richard
de link is goed want daar worden de resultaten geregistreerd
alleen krijg ik nooit het goed hierop

die hele zin is de gehele link, maar ze bouwen hem om of zoiets

Laatst bewerkt:
Robert, ja in de 1/12 mod wel
nu nog in de 1/10 mod
daar komen we nog mensen te kort

1/18 = 8 rijders
1/10 mod = 3
1/12 mod = 5
1/10 stock = 7
1/12 stock = 11
Swift = 6

zoals het er nu uit ziet hebben we in totaal die dag 6 heats
er kunnen er dus nog best wel wat rijders bij

kom maar op

Laatst bewerkt:
bedankt voor de infolink robert
@ 1/18 rijders vraagje over de banden welke banden keuze doen jullie als ik vragen

groetjes marcel

Ik mis de 1:10 27T nog;-)

groet,

Eric

Robert, ja in de 1/12 mod wel
nu nog in de 1/10 mod
daar komen we nog mensen te kort

1/18 = 8 rijders
1/10 mod = 3
1/12 mod = 5
1/10 stock = 7
1/12 stock = 11
Swift = 6

zoals het er nu uit ziet hebben we in totaal die dag 6 heats
er kunnen er dus nog best wel wat rijders bij

kom maar op

Ik heb sinds kort een 1/10 electro (s400), rij normaal brandstof.

Ik wil de 21ste meedoen in de 1/10 stock maar ik heb geen idee wat voor spur/pinion verhouding ik er op moet zetten, is er hier iemand die mij dat kan vertellen?.
Voor de verplaatsing binnen ligt het er aan of je stock of mod rijd. Maar ik rij de stock klasse binnen met een verlaatsing van 5.3 spur 84 en pinion 27. (interne overbrenging is 1.7) Bij een S400 is dat volgens mijn 2.18 en zou je dan op een spur 78 pinion 32 of zo.

Kom gewoon en er zijn genoeg mensen die je even kunnen helpen.

21 December 2e Mach indoor wedstrijd

Indoorracen naar Haarlem!​
Om je in de winter te amuseren met je geweldige hobby van radiografisch elektroautoracen en dat de vele indoorcircuits niet naast de deur liggen, is MACH opnieuw gaan lobbyen hetgeen resulteerde in het vinden van een mooie indoorlocatie met parkeer mogelijkheden.

In de voormalige showroom van Renault aan de Surinameweg te Haarlem wordt gestreefd naar het aanbrengen van een baan van circa 11,5 bij 35 meter!
In deze ruimte is plaats genoeg voor 100 rijders en een cateringhoek, voor koffie, frisdrank en waar ook nog de bekende Mach-hamburger en tosti verorberd zal kunnen worden.

Schrijf je snel in, het beloofd weer een spektakel te worden.

Er wordt gereden in diverse klasses: Swift, 1/10, 1/12, 1/18 en 1/14 graupner carisma.

3 xkwalificatie en 2 finales

Aanvang van de wedstrijden is circa 09.00 uur en baan open vanaf 8.00 uur op zaterdag 20 december kan er getraint worden van 10.00 uur tot 17.00 uur. (kosten 5 euro).

Voor info kijk op de site van de Mach

en gaat lekker
we zitten nu op 7 heats in totaal

eh...ja de 27T....hopelijk komen daar nog wat rijders bij
anders zullen we daar een andere oplossing voor moeten maken
zodat óók deze rijders mee kunnen doen

stock is al aardig , alleen de modified nog niet en uiteraard zeker nog niet de 27T
maar we zitten nu al wel op 8 heats en 49 man
dus das een goede zaak

ga zo door

Hebben we daar een linkje van Hugo of staat die al ergens???

Joost.

:edit: Never mind, heb hem al... ;-) :edit:

Laatst bewerkt:
Back