1e Mach Indoor wedstrijd "1 November" inschrijving geopend

Ik ga ook modified rijden dan denk ik na het verlies van 2 10.5 turns motors vandaag heb nog een 7.5 turns over die gebruik ik dan..

Zet dan wel even de rotor van een 10.5SS in je 7.5 John... Dan loopt hij wat harder namelijk...

Wel tof dat je ook mod komt rijden man... We spreken elkaar snel hierover...

Joost.

21 december 2e mach indoorwedstrijd

Er wordt gereden in diverse klasses: Swift, 1/10, 1/12, 1/18 en 1/14.

3x kwalificatie en 2 finales

Aanvang van de wedstrijden is 10.00 uur en baan open vanaf 8.00 uur op zaterdag 20 december kan er getraint worden van 10.00 uur tot 17.00 uur. (kosten 5 euro).

Voor info kijk en voor inschrijven op de site van de Mach

Heel graag tot de 21e

Mach indoor Haarlem

Laatst bewerkt:
En vergeet vooral de 1/12 modified klasse niet mensen, die kan nog wel een paar rijders gebruiken zodat we gewoon 1/12 modified kunnen rijden zoals het hoort...

Joost.

das een feit Joost
als er van een klasse 5 rijders zijn, dan wordt er daarvoor een heat gebouwd

en de aanvang zal om 10 uur zijn zoals gezegd, maar bij erg groat aantal deelnemers zullen we toch eerder moeten gaan beginnen

want ik, zover ik kan inschatten ook zo goed als alle rijders, willen het liefst 3 kwali's en 2 finales ipv 2 om 2

de 1/10 rijders: vergeet niet erbij te melden of je 27T rijdt of de andere
want zou toch leuk zijn als van die klasse er nou ook 5 rijders komen
zeker voor de jongere rijders onder ons
toch??

Vorige wedstrijd waren we met zijn drietjes... Bart, Robert en ik en nu heeft John Baart zich ook modified ingeschreven dus in principe hebben we er nog eentje nodig dan...

Joost.

21 december 2e mach indoorwedstrijd

Er wordt gereden in diverse klasses: Swift, 1/10, 1/12, 1/18 en 1/14.

3x kwalificatie en 2 finales

Aanvang van de wedstrijden is 10.00 uur en baan open vanaf 8.00 uur op zaterdag 20 december kan er getraint worden van 10.00 uur tot 17.00 uur. (kosten 5 euro).

Voor info kijk en voor inschrijven op de site van de Mach

Heel graag tot de 21e

Mach indoor Haarlem

Wil graag voor iedere klasse een volle bak....... Kom op schrijf je in, de vorige wedstrijd wat top en super gezellig......

weer effe bovenaan zetten...al dat geleuter van Joost en Hugo :-)

Laatst bewerkt:
Ik zal eens ronsellen onder de brandstof rijders voor de mod klasse. Als het qua tijd lukt zal Joey ook wel mee willen doen.

Even een vraagje over 1/12 banden, wat is volgens de kenners nu na meer dan een maand de juiste banden keus? Nog steeds grey/purple?
Ik zit er sterk aan te denken om mee te doen (1/12 stock), maar moet nog banden kopen en wil (natuurlijk) de juiste keus zodat ik niet de wereld aan banden hoef te kopen...
Ik ga voor Jaco banden aangezien ik deze eerder met veel plezier heb gehad en ik deze het goedkoopst kan vinden.... :-)

idd, grey achter en black voor. Purple voor kan ook wel, maar ik had de laatste keer na een minuut of drie / vier last dat voor veel op begon te pikken. Met black heb je daar geen last van.

Back