1e Mach Indoor wedstrijd "1 November" inschrijving geopend

ik krijg het ook nooit voor elkaar
maar goed, gelukkig zijn er mensen die dit wel kunnen

maarre...das de juiste

Hugo,

Als het tijdschema toelaat, is er dan een mogelijkheid de 1/12 heats en finales de "normale" 8 minuten te laten duren?

Dit ter voorbereiding op de internationale race in januari en evt de EK stock?

Zou dit dan ook alleen voor de stock mogen Hugo :?

Want ik heb meer "stock" accu's liggen dan "Mod" accu's :roll: En naar ik weet de meeste van de rijders in de Mod...

Groet Robert

Dan zal je de roll-out aan moeten passen om toch de 8min. te halen...

Maar eerst maar eens kijken of het wel doorgaat maar ik ben er wel een voorstander van. 1/12 was altijd al 8min. dus ik verbaasde me er vorig seizoen al over dat het naar 5 en 7 gegaan was...

Joost.

Zou dit dan ook alleen voor de stock mogen Hugo :?

Want ik heb meer "stock" accu's liggen dan "Mod" accu's :roll: En naar ik weet de meeste van de rijders in de Mod...

Groet Robert

Stock accus en mod accus?... is dat net zo iets als kwalie en finale motor? :)

Posted via Mobile Device

eh............moet ik even gaan kijken
ik ben nu net klaar met de aanvulling/verandringen in de indeling
wordt al vrij laat voordat we klaar zijn met alles
we zitten namelijk al bijna op 60 deelnemers ( 3 rijders onder voorbehoud ))

en op mijn voorlopige schema, aanvang 10 uur, zijn we inclusief prijsuitreiking om 18:15 klaar
mits er geen gekke dingen gaan gebeuren en een ieder zich strak aan het schem porbeert te houden

dus voor de 1/12 er dan minuten bij..........wordt krap hoor
eh.............ff snel uitgerekend op dit erg late uur van 03:00uur......>>>

de totaal tijd van de kwali's ( als we dan dus de beide 1/12 klassen naar de 8 minuten brengen )) is dan 27 minuten langer. en de totaal tijd van beide finales komt dan6 minuten bij. ...........dus zeg maar 33 minuten erbij

dan zijn we dus pas rond 18:45 klaar, mits er uiteraard geen uitstel of andere rare dingen gebeuren

en ik weet niet of alle rijders met deze tijd het eens zijn. ( of organisatie) bedoel hiermee dat ze dan aardig laat thuis zijn op de zondag

mij zou het om het even zijn..........zolang er maar genoeg betaald wordt, ken je met mij best wel veel kanten op.......toch ??

maarre........... Robert, ik heb nu nog maar 4 rijders in de 1/12 modified
er zal er dan toch zeker minimaal 1 bij moeten komen hoor
John rijd stock dus eh...........doe je best man !!

dan zijn we dus pas rond 18:45 klaar, mits er uiteraard geen uitstel of andere rare dingen gebeuren

en ik weet niet of alle rijders met deze tijd het eens zijn. ( of organisatie) bedoel hiermee dat ze dan aardig laat thuis zijn op de zondag

mij zou het om het even zijn..........zolang er maar genoeg betaald wordt, ken je met mij best wel veel kanten op.......toch ??

Huug houd je er rekening mee dat ik 6 uur moet eten zondag:p

Geld moet rollen he ;)

maarre........... Robert, ik heb nu nog maar 4 rijders in de 1/12 modified
er zal er dan toch zeker minimaal 1 bij moeten komen hoor
John rijd stock dus eh...........doe je best man !!

shYt... 4 maar? Oef... Moeten wij wel even weten voor vrijdag dat het wel of niet door gaat, anders laten wij verstek gaan. Voor niets uit Assen komen is ook zo wat....

Posted via Mobile Device

Hugo

Ik had me uitgeschreven voor de mod want ik wist dat dus niet en ik wil echt geen spelbreker zijn dus als je mij weer terug kan zetten van de stock klasse naar de mod klasse zou ik dat zeer op prijs stellen.
Ik zou namelijk niet meer leuk kunnen rijden als ik wist dat door mij de mod klasse niet door zou gaan..
Dus alsjeblieft zet mij weer terug in de mod klasse zodat deze wel door kan gaan..

Alvast bedankt

groeten

John

Nismo als ik weer op de mod indeling sta dan kan je gewoon komen maar dat zie ik anders vandaag nog wel of ik erop sta..

Hugo Sorry voor alle rompslomp en voor dit extra werk

groeten

John

Nismo als ik weer op de mod indeling sta dan kan je gewoon komen maar dat zie ik anders vandaag nog wel of ik erop sta..

Hugo Sorry voor alle rompslomp en voor dit extra werk

groeten

John

John, SUPER! Jij krijgt zondag een rondje van me :)

Posted via Mobile Device

Als hij een rondje van je krijgt heeftie straks pole... want hij rijdt dan een rondje meer als de rest :wink:

Groet Robert

Welnee, John en ik zei de gek gaan achteraan rijden om de rest op te houden na één rondje haha... ;-)

Joost.

Gisteren even op de mach gereden met mijn 7.5 in de 1:12 en ik moet zeggen als het zondag ook zo gaat hou ik mijn hart vast.
Ik heb voor het eerst een bandje echt helemaal aan goort gereden de binnen kern van de achterband zat nog op de as en de rest van de band vloog over de baan en dat had weer als gevolg dat mijn hele draagarm ook was afgebroken..al met al heerlijk weer dus veel gesleuteld.
Kreeg de auto maar niet goed totdat sjors spittler er even naar keek en bleek dat mijn dif veel te los zat daar had ik de hele avond mee gereden dus en daarna ging hij als een kogel..
en reed ik net weer onder de 10..pff
Ik moet zeggen dat als je altijd stock heb gereden gaat dit toch wel even iets anders is ..maar wel leuk...kijk toch wel een beetje uit naar zondag ben benieuwd hoe het gaat en we zien wel waar het schip strand..

groeten

John

ps: Ja dat rondje zal wel een andere betekenis hebben dan ik denk en ik hoop dat het bij 1 rondje blijft hahahah..

Back