1e Mach Indoor wedstrijd "1 November" inschrijving geopend

Dat lijkt me geen probleem... Voor de kosten zou ik even gebruik maken van het contact-gedeelte op de MACH site... Ik kan wel wat gaan roepen maar ik weet het niet...

Joost.

Martijn, dat weet ik nog niet hoor
heb al 30 wedstrijden gehad dit jaar
maar dacht wel,pffffffffffffff, de eerste
zover ik weet, moet nog wel wat bespreken maar goed

Joost,

Oorspronkelijk geplaatst door Furious Jay
Net bericht gehad van zowel Hans als Niels en de wedstrijden zijn "open club wedstrijden" !!!

MACH OPEN CLUB WINTERCUP:
De wedstrijden worden verreden op de volgende dagen:

• Zondag 9 november 2008
• Zondag 21 december 2008
• Zondag 18 januari 2009
• Zondag 8 februari 2009
• Zondag 15 maart 2009

Op dit moment wordt er erg hard gewerkt aan de regelementen en het streven is om die 1 november online op de site te krijgen. Dus daarvoor nog even geduld aub...
Dames en heren, inschrijving voor de eerste Mach indoor is al open dus schrijf je snel is. In de Stock klasse is min een 10.5 stock spec motor ook toegestaan. (Dat denk ik)

Dus surf snel naar mach-heemstede en schrijf je in voor deze super leuke en spannende wedstrijden.

Dat weet ik niet maar dat lijkt me wel het beste, maakt binnen toch niet zoveel uit. Als het goed is staan de regelementen vandaag online.

10,5 van elk merk.. ?

Ik heb het daar wel over gehad aangezien het open club wedstrijden zijn. Echter kan ook ik daar geen uitsluitsel over geven. Inderdaad zoals Stephan al zei zou het regelement er vandaag op komen te staan dus voor vragen over het regelement zou ik toch zeggen, hou de site in de gaten. Daar komt alles te staan.

Joost.

Ik heb het daar wel over gehad aangezien het open club wedstrijden zijn. Echter kan ook ik daar geen uitsluitsel over geven. Inderdaad zoals Stephan al zei zou het regelement er vandaag op komen te staan dus voor vragen over het regelement zou ik toch zeggen, hou de site in de gaten. Daar komt alles te staan.

Joost.

Hallo allen,

Het reglement is onderweg. Voor de stock tourwagen wordt de 10.5 van elk willekeurig merk toegestaan (geldt ook voor de 1:12 2wd stock). Ook de 19 turns brushedmotor is toegestaan (corally en de element).

Groet Niels

Ik denk haast van niet Stephan. LiPo is meer nog in bespreking voor volgend seizoen en zal ook aankomende vrijdag op de vergadering naar voren komen denk ik maar voor dit indoor seisoen denk ik niet dat LiPo al toegestaan wordt...

Joost.

Heren, het regelement staat op de site van de MACH... Aankomende zondag is de eerste wedstrijd dus allemaal inschrijven!!!

(mis nog een aantal mensen voor de 1/12 modified guys, het kan makkelijk en mooi op deze baan ;-) )

Joost K.

Ik heb even een vraag aan iemand die over het regelement gaat. Ik wil gaan meedoen met de wedstrijden in Haarlem. Echter ben ik in het bezit van "1" 10,5 motor deze is alleen te vertimmen. Nou heb ik hiermee zitten klooien maar het maakt niet zoveel uit, tenminste niet zoveel als met een brusched motor. Kan iemand deze motor niet even merken dat ik daarmee gewoon kan rijden, dus op de vaste vertimming hoek? Ik ga namelijk niet speciaal een nieuwe motor kopen die vast is. Ik leg het hier gewoon even ter sprake.

Groeten Stefan Jansen, ik rij overgens dan 1/12 stock. Geen tw.

Back