Is de baan de zaterdag voor de race geopend?
Groeten,
Arjen
Staat in de reglementen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is de baan de zaterdag voor de race geopend?
Groeten,
Arjen
Ik heb even een vraag aan iemand die over het regelement gaat. Ik wil gaan meedoen met de wedstrijden in Haarlem. Echter ben ik in het bezit van "1" 10,5 motor deze is alleen te vertimmen. Nou heb ik hiermee zitten klooien maar het maakt niet zoveel uit, tenminste niet zoveel als met een brusched motor. Kan iemand deze motor niet even merken dat ik daarmee gewoon kan rijden, dus op de vaste vertimming hoek? Ik ga namelijk niet speciaal een nieuwe motor kopen die vast is. Ik leg het hier gewoon even ter sprake.
Groeten Stefan Jansen, ik rij overgens dan 1/12 stock. Geen tw.
Ja de baan is van 10.tot 17 uur openIs de baan de zaterdag voor de race geopend?
Groeten,
Arjen
Zover ik weet is de Stock Spec van LRP ook vertimbaar maar hebben we de motor allemaal op het 0 punt gezet. Dit is dan verzegeld met een sticker en een lakje. Wellicht zijn deze motoren ook terug te zetten op het 0 punt.Jaa even mijn reactie nog..
Ten eerste goed dat er een net reglement opgesteld is,, altijd fijn !
Alleen over de motor,, zoals Stefan en Chris al aangeven,, ook ik heb dus een vertimebare motor.. en Stefan, Chris en Ik zei de gek,, zullen niet de enige zijn...
Misschien dat daar nog even over nagedacht kan worden.. ?!
Rob Janssen
Zover ik weet is de Stock Spec van LRP ook vertimbaar maar hebben we de motor allemaal op het 0 punt gezet. Dit is dan verzegeld met een sticker en een lakje. Wellicht zijn deze motoren ook terug te zetten op het 0 punt.
Oke er is dus over nagedacht,,
Wordt de Lrp niet standaard op 2mm vertimed geleverd... ?
Persoonlijk zie ik het niet zitten om de vertiming helemaal terug te draaien,,
Een motor wordt geleverd met een vertiming om "optimaal" te presteren.. bij een Lrp werkt het misschien,, maar bij andere motoren heb je dan niks meer aan je motor...
Maar dat is mijn mening...
Wellicht is het argument dat het dan niet te controleren is of het binnenwerk ook wel echt een 10.5 motor is.
Gister even met Hans Verbrugge overlegt en die heeft er niet z'on heel groot probleem mee dat er ook gereden word met 10.5 motoren van andere merken, mits de verschillen met de stock spec motoren niet te groot zijn. Mocht dit wel het geval zijn dan zal gevraagt worden de vertimming terug te zetten.
gr
Stephan
Ps: verdere vragen hier over kunnen gesteld worden aan de MACH.
Er zijn een hoop klasses en anders past het allemaal niet, wil graag voor middernacht thuis zijn.Kan iemand me misschien vertellen waarom ervoor gekozen is om maar 2 kwali''s te rijden ipv 3? Hierdoor rijd je namelijk relatief weinig op een dag.
Groeten,
Arjen