1e Mach Indoor wedstrijd "1 November" inschrijving geopend

Ik heb even een vraag aan iemand die over het regelement gaat. Ik wil gaan meedoen met de wedstrijden in Haarlem. Echter ben ik in het bezit van "1" 10,5 motor deze is alleen te vertimmen. Nou heb ik hiermee zitten klooien maar het maakt niet zoveel uit, tenminste niet zoveel als met een brusched motor. Kan iemand deze motor niet even merken dat ik daarmee gewoon kan rijden, dus op de vaste vertimming hoek? Ik ga namelijk niet speciaal een nieuwe motor kopen die vast is. Ik leg het hier gewoon even ter sprake.

Groeten Stefan Jansen, ik rij overgens dan 1/12 stock. Geen tw.

Ik heb ook alleen een 10.5 die vertimebaar is, kan deze dan ook gemerkt worden?

Ik rij overigens ook 1/12 stock

Jaa even mijn reactie nog..

Ten eerste goed dat er een net reglement opgesteld is,, altijd fijn !

Alleen over de motor,, zoals Stefan en Chris al aangeven,, ook ik heb dus een vertimebare motor.. en Stefan, Chris en Ik zei de gek,, zullen niet de enige zijn...

Misschien dat daar nog even over nagedacht kan worden.. ?!

Rob Janssen

Jaa even mijn reactie nog..

Ten eerste goed dat er een net reglement opgesteld is,, altijd fijn !

Alleen over de motor,, zoals Stefan en Chris al aangeven,, ook ik heb dus een vertimebare motor.. en Stefan, Chris en Ik zei de gek,, zullen niet de enige zijn...

Misschien dat daar nog even over nagedacht kan worden.. ?!

Rob Janssen
Zover ik weet is de Stock Spec van LRP ook vertimbaar maar hebben we de motor allemaal op het 0 punt gezet. Dit is dan verzegeld met een sticker en een lakje. Wellicht zijn deze motoren ook terug te zetten op het 0 punt.

Zover ik weet is de Stock Spec van LRP ook vertimbaar maar hebben we de motor allemaal op het 0 punt gezet. Dit is dan verzegeld met een sticker en een lakje. Wellicht zijn deze motoren ook terug te zetten op het 0 punt.

Oke er is dus over nagedacht,,

Wordt de Lrp niet standaard op 2mm vertimed geleverd... ?

Persoonlijk zie ik het niet zitten om de vertiming helemaal terug te draaien,,
Een motor wordt geleverd met een vertiming om "optimaal" te presteren.. bij een Lrp werkt het misschien,, maar bij andere motoren heb je dan niks meer aan je motor...
Maar dat is mijn mening...

Oke er is dus over nagedacht,,

Wordt de Lrp niet standaard op 2mm vertimed geleverd... ?

Persoonlijk zie ik het niet zitten om de vertiming helemaal terug te draaien,,
Een motor wordt geleverd met een vertiming om "optimaal" te presteren.. bij een Lrp werkt het misschien,, maar bij andere motoren heb je dan niks meer aan je motor...
Maar dat is mijn mening...

Ben het met Rob eens, als je de vertiming van zo'n motor aanpast doet hij het een stuk minder goed, dat de LRP daar minder gevoelig voor is betekent niet dat dat voor andere merken ook geldt.

Zover ik weet staat hij bij lrp op het 0 punt tenminste dat was bij mij zo. Ik zou de Mach even een mailtje sturen hierover en het vragen. Lijkt me geen probleem denk ik.

Zal het vanavond ook nog even na vragen op de baan. Wellicht is het argument dat het dan niet te controleren is of het binnenwerk ook wel echt een 10.5 motor is.

Laat de motor gewoon staan zoals je hem uit de verpakking hebt gehaald dan lijkt me niks aan de hand maar voor de zekerheid kan een mailtje naar de MACH nooit kwaad natuurlijk... Dat geld voor alle verdere vragen mbt het regelement, gewoon even mailen naar de MACH. Dan krijg je de informatie uit eerste hand en niet via derden...

Joost.

Laatst bewerkt:
dat zal de Swift Plus reglement zijn van M-auto
zover ik had begrepen
hopelijk komen er wel meer inschrijvingen in alle klassen
want vind wel dat er tot nu toe beetje weinig zijn

come on dus

Gister even met Hans Verbrugge overlegt en die heeft er niet z'on heel groot probleem mee dat er ook gereden word met 10.5 motoren van andere merken, mits de verschillen met de stock spec motoren niet te groot zijn. Mocht dit wel het geval zijn dan zal gevraagt worden de vertimming terug te zetten.

gr
Stephan

Ps: verdere vragen hier over kunnen gesteld worden aan de MACH.

Gister even met Hans Verbrugge overlegt en die heeft er niet z'on heel groot probleem mee dat er ook gereden word met 10.5 motoren van andere merken, mits de verschillen met de stock spec motoren niet te groot zijn. Mocht dit wel het geval zijn dan zal gevraagt worden de vertimming terug te zetten.

gr
Stephan

Ps: verdere vragen hier over kunnen gesteld worden aan de MACH.

Okeuj,, Toppie

Kan iemand me misschien vertellen waarom ervoor gekozen is om maar 2 kwali''s te rijden ipv 3? Hierdoor rijd je namelijk relatief weinig op een dag.

Groeten,
Arjen

Hoi Iedereen,

Voor de webstrijd van Zondag as mis ik nog een hoop rijders, voor de 1/10 mod en stock mis ik er nog een heleboel en voor de SWIFT klasse mogen er ook nog wel een paar bij.

Ga naar de website van de mach-heemstde.nl en schrijf je snel in kan tot vrijdag avond 19.00 uur.

Back