1e Mach Indoor wedstrijd "1 November" inschrijving geopend

ik denk dat er ook een flink aantal naar Viol gaan...... Is dezelfde dag een wedstrijd uit de Viol Cup

En er is een viol cup. Dus er zijn een aantal mensen die naar duitsland gaan. Is wel jammer. Zie graag ook weer een groot aantal deelnemers.

oef, ja dat is jammer
maar er worden zoveel wedstrijden overal gehouden, dat je als club niet met alles rekening kan houden
want je leden willen toch wedstrijden hebben

maar goed, we hopen dat er toch nog wel een aardig aantal bijkomt hoor

we wachten af

eh.....uiterste inschrijfdata is vrijdag's voor de race 19:00 uur
zo is het toch altijd al?
of heb ik dat verkeerd?

Het gaat goed komen, er zullen toch geen 30 man afreizen naar Duitsland terwijl er in Haarlem een mooie baan ligt.

Vorige Viol cup waren er meer Nederlandse deelnemers dan Duitse..... dat zegt toch wel iets denk ik. En het was er vorige keer goed druk....

eh.....uiterste inschrijfdata is vrijdag's voor de race 19:00 uur
zo is het toch altijd al?
of heb ik dat verkeerd?

Ja klopt Hugo, zo was het altijd al... Was alleen een ideetje om misschien alles eerder rond te kunnen hebben en eerder een overzicht te hebben van de stand van zaken aangezien het nu steeds afwachten is tot het laatste moment...

Joost.

Is er nog gesproken over het gewicht van de Tourwagen Stock? Staat namelijk nog steeds op 1450 gram...... Kan dat ook gewoon naar 1400 gram gezet worden zoals het overal is, zodat ik niet weer 120 gram erin moet plakken!

Nog eerder inschrijven :O Meestal bepaal ik pas donderdag of vrijdag wat ik het weekend ga doen haha.... Lekker vrijdag 19.00 houden!

als het aan mij zou liggen..............dan zou de inschrijving voor wedstrijden al op woensdagavond 24 uur sluiten

maar das maar mij mening als diegene die het moet invoeren en indelen enzovoorts

Stuur voor dit soort opmerkingen en sugesties een mail naar de MACH. elektro@machheemstede.nl

Ik ben voor invoering van de 1400 gram al moet ik dan 20 gram weg slijpen ofzo, maar het gaat om de lol en niet en een paar gram meer of minder....

Laatst bewerkt:
als het aan mij zou liggen..............dan zou de inschrijving voor wedstrijden al op woensdagavond 24 uur sluiten

maar das maar mij mening als diegene die het moet invoeren en indelen enzovoorts

Met het huidige aantal moet je het toch wel redden vanaf vrijdagavond Hugo? :-)

Hieronder de lijst van de 3e en 2e Mach indoor wedstrijd en we missen nog wel wat rijders, ken je iemand die in de onderste lijst staat en hij heeft zich nog niet ingeschreven, spreek hem aan en vraag of hij nog mee doet.

Laatst bewerkt:
Back