Hier alle info wat betreft de watervliemeeting op 26 april 2008.
Allereerst even wat fotootjes.
DE PARKEERPLAATS:
Het weggetje naar het strandje.
En hier het strandje waar vanaf gevlogen gaat worden.
Deze foto geeft de overzichtlokatie aan.
Ik kon de Strandgaper als dichtstebij krijgen als pinpointadres voor de route om gegevens te verstrekken voor routeplanner o.i.d.
Het adres is Strandweg 1, postcode 2761DM.
Ook heb ik een kaartje voor jullie om er te komen.
Jullie moeten afslag 16 nemen richting Prins-Alexander.
Neem de Capelseweg richting Ommoord.
Daar staat ook al aangegeven met een bord om naar de rottemeren te komen.
Bij de eerste rotonde rechtsaf de Martin Luther Kingweg nemen.
Na ongeveer 700mtr rechtsaf de President Wilsonweg oprijden.
Na ongeveer 140mtr rechtsaf de Wollefoppenweg oprijden(daar staan ook het bord rottemeren/zevenhuizen.
na ongeveer 1 km over het hobbeltje linksaf gaan(daar staat ook het bord richting de strandgaper).
Deze alsmaar rechtdoor rijden en dan kom je vanzelf bij de strandgaper.
De weg met een scherpe bocht naar links vervolgen het dijkje op.
Op het dijkje rechtsaf en de eerste weg(bordje Zevenhuizen/Nieuwkerk) weer rechts nemen.Dat is de MIDDENWEG.
Deze afrijden totdat je een grote parkeerplaats aan de rechterkant ziet(tegenover een grote tuinderij met twee grote groene cilo's.)
Deze oprijden en vandaar wijst het zich vanzelf.
Ik heb vanochtend deze foto's gemaakt en ontdekte dat ze er druk bezig zijn om de stalen buizen die waren ingegraven te verwijderen.
Ook wordt de omgeving flink vlak gemaakt door middel van graafmachines.
De drijflijn die aan de paaltjes vastzit is verwijdert en hoop dat deze op 26 april nog niet is bevestigt want dan moet ik hem zelf even gaan losmaken.
Ik zal weer voor het rubberbootje zorgen zoals afgelopen keer.
Ook neem ik het gasbrandertje weer mee om koffie en soep met stokbrook te verzorgen.
Een broodje warme worst gaat er denk ik ook wel weer in.
Wat ik ook wel wil proberen te regelen is om na het vliegen een simpele maaltijd te regelen bij de Strandgaper voor jullie voor
uiteraard een kleine vergoeding(moet ik even informeren of dat mogenlijk is en wat het per persoon kost en wie daar aan mee wil doen).
Vergeet niet de absorbsiedoeken of opvangbakjes voor de brandstof mee te nemen(ik kan ook voor een groot zeil zorgen wat we in stukken kunnen snijden om daar de vliegtuigen op te zetten als er getankt wordt als extra).
Zo dat was het zo'n beetje.
Als er meer info is dan meld ik het weer.
Ook als er vragen zijn.
Mvgr hans