Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mwah, dat kan beter he
![]()
het kunnen vliegen moet per slot van rekening toch van de vingertjes komen![]()
Dit zijn mijn zenders mijn vader vliegt met de FC-28 & 12FG
Ohhh, 3 van de 5 komen nog uit de prehistorie
Maar goed, on-topic maar weer?![]()
Ik geloof je zeker Bryan, maar ik moest wel even lachen... Volgensmij word jij enorm gesponsord door je vader(Altijd handig natuurlijk).
Ikzelf ben sinds kort in het bezit van de 10C 2,4Ghz.... maar die heb ik dan ook werkelijk voor een appel en een ei kunnen overnemen van een weduwe (100 EUR + treinkaartje 28 EUR, zender gloednieuw).
Daar heb je dan super geluk mee gehadDe 10C is trouwens ook een mooi zendertje
Grt.
Dat zeker, de 10C heeft zeer veel mogelijkheden qua instellingen, tot zover ik begrepen had meer dan de T12.
Is inderdaad een koopje geweest; er zat zelfs een gloesnieuwe 6014 ontvanger bij....
Groet,
Julius
Ik heb al meer dan een jaar een T12FG met FASST 2.4Ghz module. Gebruik hem op 4 helies met de genoemde ontvangers. Werkt perfect, tot nu toe nog geen problemen gehad. Bereik is gigantisch (getest met model in auto, zender op veld, bleef werken op 3km afstand, zijn toen maar omgekeerd.....)
3 kilometer is toch gigantisch veel hé....![]()
Nog eeeeven off topic, vanwege een nog steeds hoog testosteron gehalte en haantjesgedrag.
Dit is pas een zender. Standaard ook met lipo en kleurenscherm. Bleutooth verbinding, en véééle kanalen! Erg comfortabele pult, bovendien waterdicht en stuitervast.
![]()
Greetz, Aldert