2.4Ghz Fasst module in T14MZ.

mwah maar met die 2e had je veel mazzel..... een koopje welteverstaan...

maar leuke verzameling...

Mwah, dat kan beter he:p

DSC01417.JPG

nou de linkse(kdenk een 12fg) is zeker ook niet mis voor een 14jarige als dat het geval zou zijn. Veel van die leeftijd kunne zelfs daar al van dromen.

Ik moet het stellen met mijne FF9 super en T14mz met 35mhz modules en ben daar best tevreden mee zenne! Geen nood om naar 2.4 te gaan op korte termijn.

Het blijft gelijk welke zender je hebt ( we zijn nu éénmaal niet allemaal even kapitaalkrachtig ) het kunnen vliegen moet per slot van rekening toch van de vingertjes komen:cool:

Ik geloof je zeker Bryan, maar ik moest wel even lachen... Volgensmij word jij enorm gesponsord door je vader :) (Altijd handig natuurlijk).

Ikzelf ben sinds kort in het bezit van de 10C 2,4Ghz.... maar die heb ik dan ook werkelijk voor een appel en een ei kunnen overnemen van een weduwe (100 EUR + treinkaartje 28 EUR, zender gloednieuw) :D.

Ik geloof je zeker Bryan, maar ik moest wel even lachen... Volgensmij word jij enorm gesponsord door je vader :) (Altijd handig natuurlijk).

Ikzelf ben sinds kort in het bezit van de 10C 2,4Ghz.... maar die heb ik dan ook werkelijk voor een appel en een ei kunnen overnemen van een weduwe (100 EUR + treinkaartje 28 EUR, zender gloednieuw) :D.

Daar heb je dan super geluk mee gehad :p De 10C is trouwens ook een mooi zendertje

Grt.

Daar heb je dan super geluk mee gehad :p De 10C is trouwens ook een mooi zendertje

Grt.

Ja, is een leuk zendertje. Het zijn allemaal leuke zendertjes. Ik begrijp alleen niet waarom je niet een goed merk zendertje hebt ;) ?

Greetz, Aldert

Dat zeker, de 10C heeft zeer veel mogelijkheden qua instellingen, tot zover ik begrepen had meer dan de T12.

Is inderdaad een koopje geweest; er zat zelfs een gloednieuwe 6014 ontvanger bij.... :mrgreen:

EDIT: lol aalie :-)

Groet,

Julius

Laatst bewerkt:
Ik heb al meer dan een jaar een T12FG met FASST 2.4Ghz module. Gebruik hem op 4 helies met de genoemde ontvangers. Werkt perfect, tot nu toe nog geen problemen gehad. Bereik is gigantisch (getest met model in auto, zender op veld, bleef werken op 3km afstand, zijn toen maar omgekeerd.....)

Ik heb al meer dan een jaar een T12FG met FASST 2.4Ghz module. Gebruik hem op 4 helies met de genoemde ontvangers. Werkt perfect, tot nu toe nog geen problemen gehad. Bereik is gigantisch (getest met model in auto, zender op veld, bleef werken op 3km afstand, zijn toen maar omgekeerd.....)

3 kilometer is toch gigantisch veel hé....;)

Nog eeeeven off topic, vanwege een nog steeds hoog testosteron gehalte en haantjesgedrag ;) .
Dit is pas een zender. Standaard ook met lipo en kleurenscherm. Bleutooth verbinding, en véééle kanalen! Erg comfortabele pult, bovendien waterdicht en stuitervast.
dxr_310_2.jpg

Greetz, Aldert

Nog eeeeven off topic, vanwege een nog steeds hoog testosteron gehalte en haantjesgedrag ;) .
Dit is pas een zender. Standaard ook met lipo en kleurenscherm. Bleutooth verbinding, en véééle kanalen! Erg comfortabele pult, bovendien waterdicht en stuitervast.
dxr_310_2.jpg

Greetz, Aldert

Nu dan kan je pas pronken dat je een zender hebt :D, maar al is deze nog zo duur en zitten er tig knoppen op met kleuren scherm en windows en 4russen en wat al nie kan plus 4 of 5 zenders wil nog niet altijd zeggen dat je kunt vliegen dat moet je met deze zenders ook gewoon normaal leren :mrgreen::mrgreen:

Back