Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, Dreft schijnt prima te werken als ook groene zeep.
In principe had deze mensen een 5 jaar ban moeten krijgen van de EFRA evenementen. Dat had in mijn ogen wel indruk gemaakt.
Slappe hap die EFRA , moet een echte kerel in zitting nemen
Wat voor jou Roelof?
Matrix banden hebben dus soppen nodig om mee te komen, dan weten jullie het
Hmmm... even testen op Gouda, moet het niet gaan regenen!
Hoezo? Ik smeer altijd banden in mijn auto voor de 1:8, maar wie zegt dat ik ze gebruik? Al "sop" ik al mijn banden, zolang ik ze niet gebruik kun je me niks maken..... ;-) ;-) ;-)
Groet Robert
Nu lezend op REDRC ziet het er naar uit dat ze proberen er controle op te krijgen als heeft REDRC duidelijk een andere mening dan Uwe en Robert.
Grappig bij de 1:10 is wel te zien waar sommige goden nu staan, tot zelfs in de onderste helft.
Als je erom vraagt, dan............
Hebben we het nodig Pieter??
Ja Robert, en dan hebben we een methode. En gaan/kunnen we het ook voor elektro verbieden.Is ook eigenlijk onzin dat smeren zolang iedereen het dan maar NIET (mag doen) doet toch?
![]()
Slecht gang van zaken. Ik ben benieuwd of er niet zoiets op poten gezet gaat worden zoals de ETS in de elektro.
Grappig bij de 1:10 is wel te zien waar sommige goden nu staan, tot zelfs in de onderste helft.
Ik ben benieuwd of er niet zoiets op poten gezet gaat worden zoals de ETS in de elektro.